عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه ما نمی‌توانیم جلوی برگزاری برخی از آیین‌ها را از سوی مردم بگیریم گفت: ما تدابیر امنیتی در نظر می‌گیریم اما به جای تعرقه موشک‌ها به هوا می‌روند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فاطمه دانشور عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهل و پنجمین جلسه رسمی شورای شهر با اشاره به صحبت‌های رئیس مرکز تحقیقات سوختگی دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار داشت: شورای شهر و شهرداری باید در حیطه وظایف خود جشن‌های چهارشنبه سوری و نوروزی را برگزار کنند.

وی ادامه داد: اگر این اتفاق رخ دهد دیگر خبرهای سوختگی به گوش نمی‌رسد چرا که در گذشته و در دوران کودکی من و اعضای شورای شهر آئین‌های نوروزی به درستی برگزار می‌شد و خبری از پخش اخبار در خصوص سوختگی در تلویزیون دیده نمی‌شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که اعمال سیاست‌های اجتماعی و محدود کردن آیین‌های نوروزی و چهارشنبه سوری باعث رخ دادن برخی از اتفاقات می‌شود، تصریح کرد: شهرداری باید آیین چهارشنبه سوری را خود برای مردم برگزار کند و در حال حاضر زیر ساخت‌هایی هم مانند پارک آب و آتش در این خصوص دارد.

دانشور با تاکید بر این‌که ما نمی‌توانیم جلوی برگزاری برخی از آیین‌ها را از سوی مردم بگیریم ،گفت: ما تدابیر امنیتی در نظر می‌گیریم اما به جای ترقه موشک‌ها به هوا می‌روند.

وی یاد آور شد: باید مراسم‌های مشخصی که در دوران کودکی خود شاهد آن بودیم برای جوانان‌مان برگزار کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
فشار بی اندازه به جوانان فقط نتیجه عکس دارد مردم باید تخلیه بشند اما مکانی که مزاحم دیگران نشند وبه هم احترام بذارند
آخرین اخبار