سرمربی مناطق نفت خیز جنوب گفت :قطعا تیم دست و پا بسته ای مقابل دانشگاه نخواهیم بود و به طور حتم نمایش خوبی برابر حریف خواهیم داشت .

مهران بهنام فر سرمربی تیم کاراته مناطق نفت خیز جنوب ، پیش از آغاز مسابقه تیمش در نیمه نهایی رقابت های سوپرلیگ کاراته کشور ، در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از ارایه بازی پر قدرت برابر حریفش گبت و بیان داشت:به طور حتم تیم دست و پا بسته ای مقابل دانشگاه نخواهیم بود و قطعآ نمایش خوبی برابر حریف خواهیم داشت .

وی ادامه داد : امروز بازی سختی داریم و روی کاغذ هم بازیکنان حریف به مراتب اسامی بزرگ و ملی پوش و عنوان دار و باتجربه لی هستند و در مقابل تیم ما هم جوان و کم تجربه ولی باانگیزه و مصمم است و امیدوارم که نتیجه خوبی کسب کنیم .

بهنام فر با اشاره به انگیزه بازیکنان جوانش تصریح کرد : من مطمینم انگیزه بازیکنان جوان در مقابل بازیکنان باتجربه و عنوان دار چندبرابر می شود و امیدوارم این فاکتور در کنار مصمم بودن بازیکنان ما به ما کمک کند و شاهد یک نمایش خوب و فوق العاده از تیم مناطق باشیم .

وی با اظهار امیدواری عنوان کرد : امیدوارم امروز شرایط به نحوی پیش رود که در کاتا بتوانیم امتیاز خوبی کسب کنیم تا انگیزه مان برای مسابقات کومیته مضاعف شود .

سرمربی مناطق خاطرنشان کرد : روز گذشته با بازیکنانم صحبت کردم و گفتم که باید در درجه اول باید نترس و با دل و جرات با بازیکنان حریف مبارزه کنیم و معتقدم ارایه یک نمایش خوب به چهره شدن بازیکنان تیمم کمک خواهد کرد و من سعی کردم به این نحو به بازیکنانم انگیزه لازم را بدهم .


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار