اصفهان؛

افزایش 50تا 70 درصدی مالیات واحدهای صنفی

رئیس اتحادیه پوشاک اصفهان گفت : با وجود رکود موجود در بازار پوشاک در سال های آینده افزایش 50تا70 درصدی مالیات واحدهای صنفی را خواهیم داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابراهیم خطابخش بااشاره به اینکه خرابی و رکود در میان تمام اصناف است ، گفت : وضعیت فروش در بازار امسال نسبت به سال گذشته 40 تا 50 درصد کاهش داشته است .

وی با بیان اینکه در حال حاضر واحدهای صنفی با سرمایه‌های قبلی اداره می‌شوند، افزود: عده‌ای از صاحبان واحدهای صنفی فروش پوشاک قصد دارند بازار شب عید تمام شود تا واحد صنفی خود را تعطیل کنند.

خطابخش با اشاره به اینکه مشکل بسیاری از واحدهای صنفی دارایی و بحث‌های مالیاتی است، افزود: در سال‌های آینده نیز احتمالا 50 تا 70 درصد به مقدار مالیات افزوده خواهد شد و با این وجود امکان ادامه فعالیت واحدهای صنفی بسیار مشکل می‌شود.

وی در خصوص میزان قاچاق پوشاک گفت : به دلیل وجود رکود در بازار پوشاک، گرایش به سمت قاچاق کاهش می‌یابد. در سال‌های قبل تقاضا وجود داشت و امکان قاچاق نیز زیاد بود، اما در سال جاری افزایشی در میزان قاچاق نداشتیم.

رییس اتحادیه پوشاک اصفهان پیرامون فروش پوشاک تولید داخلی با برندهای خارجی در بازار اصفهان تصریح کرد: جنس پوشاک مشخص می‌کند که آن پوشاک تولید کدام کشور است، هم‌چنین کارشناسان اتحادیه در بازار حضور دارند و بر پوشاکی که فروخته می‌شود، نظارت می‌کنند و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

وی ادامه داد: در صورتی که مردم با چنین مواردی برخورد کردند می‌توانند با اتحادیه فروش پوشاک تماس بگیرند و کارشناسان اتحادیه این موارد را پیگیری خواهند کرد. 




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.