مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: استان زنجان با آغوشی بازمنتظر ورود چهار شهید گمنام می باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، مهدیخانی امروز ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس در لبیک گویی به پیام امام خمینی (ره) با ایثار جان خود از کشور دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه همه ساله استان زنجان میزبان تعدادی از شهدای هشت سال دفاع مقدس می‌شود، افزود: امسال نیز همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س) زنجان میزبان چهار شهید گمنام خواهد بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه از چهار شهید گمنام که طی روزهای آینده وارد زنجان خواهند شد، دو شهید گمنام 19 و 23 ساله در شهر سجاس دفن می‌شوند

مهدیخانی با بیان اینکه دو شهید نیز از چهار شهید گمنام در شهر کرسف تدفین خواهند شد، اضافه کرد: یکی از شهدایی که در شهر کرسف دفن خواهد شد، 19 ساله و شهید دیگر 20 ساله است.

وی در ادامه با بیان اینکه مراسم استقبال رسمی از شهدا توسط مسئولان شهرستان خدابنده در روستای مزیدآباد و عبور از روستای زواجر و مشایعت خودرویی تا شهر قیدار نبی (ع) انجام خواهد شد، تصریح کرد: مراسم استقبال رسمی از شهدا از ساعت 15 و 40 دقیقه عصر شنبه 22 اسفند انجام خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه مراسم استقبال مردمی نیز در میدان شهدای شهر قیدار و مشایعت تا مزار شهدا ساعت 16 عصر روز شنبه انجام خواهد شد؛ اضافه کرد: مراسم شب وداع با شهدا نیز در مصلی نماز جمعه شهر سجاس از ساعت 20 و 30 دقیقه شنبه شب انجام خواهد شد.

مهدیخانی از استقبال و مراسم خاکسپاری دو شهید گمنام دیگر در شهر کرسف خبرداد وافزود :مراسم شب وداع با شهدا در مسجد زینبیه شهر کرسف از ساعت 20 و 30 دقیقه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراسم یادواره شهدای شمالغرب نیز در حسینیه عاشقان ثارالله شهر زنجان در محضر دو شهید گمنام برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این مراسم از سوی هیئت رزمندگان اسلام از ساعت 20 و 30 دقیقه شنبه شب 22 اسفند برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه مراسم تشییع و خاکسپاری این دو شهید نیز از مقابل مصلی نماز جمعه شهر سجاس به سمت پارک ملت انجام خواهد شد، گفت: این مراسم نیز ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز یکشنبه برگزار می‌‍شود.

وی با بیان اینکه مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا نیز از مقابل مسجد زینبیه شهر کرسف به سمت بوستان مادر انجام می‌شود، گفت: این مراسم نیز ساعت 15 و 30 دقیقه عصر روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.