استاندارخوزستان گفت: وضعیت عمران شهری و سطح خدمات ارایه شده را درشان مردم خوزستان نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالحسن مقتدایی بیان کرد: خوزستان به دلایل مختلفی از جمله حاشیه نشینی و یا جنگ، وضعیت عمران و خدمات شهری آزاردهنده ای دارد و عوامل متعددی برای تعارضات رفتارهای اجتماعی و ناهنجاری اجتماعی ایجاد می کند که برای میهمانان نوروزی هم مشکل زاست .

وی با اشاره به ورود میهمانان نوروزی و راهیان نور به خوزستان در ایام تعطیلات نوروز، نسبت به زیباسازی چهره شهرها تاکید کرد و اظهار داشت: انقلاب زیبایی در شهرها داشته باشیم به گونه ای که استان نمونه ای برای دیگر شهرها باشیم .

مقتدایی به شیوع پدیده شوم تکدی گری در شهرها اشاره کرد و افزود: گدایان در بسیاری از نقاط شهر با روش های مختلفی اقدام به گدایی می کنند که به یک حرفه تبدیل شده است و علاوه بر مخدوش کردن چهره شهر، مشکلات امنیتی نیز ایجاد می کنند.

استاندار خوزستان همچنین از قلیان به عنوان یک فاجعه بزرگ یاد کرد و بیان داشت: این موضوع به شکل یک ناهنجاری اجتماعی دختران، پسران و جوانان را درگیر کرده که در شان فرهنگ ما نیست.

وی خاطرنشان کرد: این معضل اجتماعی قبلا فقط در پارک ها مشاهده می شد اما در زمان حاضر در همه جا به راحتی نمود یافته است.

عبدالحسن اذعان داشت: برخی شهرها و محله ها همیشه آمادگی کامل برای پذیرایی از میهمان را دارند اما برخی شهرها با وجود تجربه های بسیار تنها در فصلی خاص کارهای عمرانی و زیباسازی شهر را انجام می دهند.

انتهای پیام/ن


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.