شهنام نظرپور گفت:جو مسابقات ریو بسیار سنگین و دست و پای ما بسته بود و با دست خالی به یک جنگ نابرابر با دنیا رفتیم.

دست خالی به یک جنگ نابرابر رفتیمشهنام نظرپور به خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برای کسب سهمیه المپیک ماه ها در اردو بودیم سختی ها را به جان خریدیم وبا کمبودها ساختیم، فدراسیون نیز در حد بضاعت خود به تیم ملی شیرجه کمک کرد اما در مسابقات ریو نتوانستیم سهمیه کسب کنیم.
 
وی ادامه داد: جو مسابقات در ریو بسیار سنگین بود تنها رضا خیبری نژاد سرمربی تیم همراه ما بود و او به تنهایی نمی‌توانست شرایط را مدیریت کند، ما دست خالی به یک جنگ نابرابر با کل دنیا رفتیم، همه شیرجه‌روهای برتر در این رقابتها حضور داشتند.
 
نظرپور تصریح کرد: نداشتن تجربه حضور در مسابقات مهم و آشنا نبودن داوران با شیرجه روهای ایرانی از عوامل نتیجه نگرفتن تیم در ریو بود، همچنین ما عادت کرده ایم در استخرهای سرپوشیده تمرین کنیم اما مسابقات در استخرهای رو باز برگزار شد، زمانی که قصد داشتیم شیرجه بزنم آفتاب به طور مستقیم در چشمانم می تابید در حالی که در استخرهای سرپوشیده چنین مواردی پیش نمی‌آید، متاسفانه تا روز مسابقات هم نتوانستیم با شرایط هماهنگ شویم.
 
عضو تیم ملی شیرجه اظهار کرد: شیرجه روها در کشورهای دیگر  ماهیانه در یک مسابقه بین المللی شرکت می کنند، چه به المپیک برسند چه نرسند، اما تیم ما بعد از چند سال وقفه امسال توانست در چند مسابقه بین‌المللی شرکت کند که آن هم کافی نبود،بعد از هر رقابتی اردوهای ما تعطیل می شوند، در صورتی که باید اردوهایمان استمراد داشته باشد.
 
نظرپور خاطر نشان کرد:اگر می خواهیم پیشرفت کنیم باید میدان مسابقات مختلف را تجربه کنیم نسل فعلی شیرجه باید قوی و محکم باشد تا زمانی که رده های پایه جای ما را می گیرند به اندازه ما قوی باشند و حتی از شیرجه‌ روهای فعلی سبقت بگیرند.
 
نظرپور در توصیف مربی‌اش رضا خیبری نژاد بیان کرد: در طول اردوها هرگز خستگی و ناامیدی را در وجودش ندیدم، او همیشه یکی دو ساعت قبل از آغاز تمرینات در محل استخر حاضر می شد، با کم و کاستی ها کنار آمد، از همه چیزش گذشت و تمام وقتش را برای تیم گذاشت اما حقوقی بسیار کم دریافت کرده است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: شیرجه ، نظرپور ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار