شهردار قم بیان کرد: اتمام طرح های عمرانی قم به سه هزار و 425 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سید مرتضی سقائیان نژاد شامگاه یکشنبه در یکصد و هفتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به هزینه های شهر با توجه به بودجه سال 1393، اظهار کرد: 270 میلیارد تومان هزینه نگهداشت شهر، هزینه اصلاح و تجهیز ماشین آلات خدماتی و عمرانی 95 میلیارد تومان و هزینه تامین مالی سنوات گذشته بیش از 450 میلیارد تومان است. 
وی گفت: پرداخت بدهی های سنواتی بانکی و پیمانکاران یک هزار و 730 میلیارد تومان است.
سقائیان نژاد با اشاره به دارایی های شهرداری، بیان کرد: جمع این دارایی ها، دو هزار و 534میلیارد تومان است ضمن اینکه کنار این موارد درآمدهای سالیانه را داریم.
وی گفت: اکثر بودجه شهرداری قم به دلیل بدهکاری ها برای نگه داشت شهر، صرف و کمتر برای طرح های عمرانی هزینه می شود که در این امر نیازمند مشارکت و حضور بخش خصوصی هستیم. 
وی با بیان اینکه که شهرداری طرح های عمرانی شهر را اولویت بندی کرده است، اظهار کرد: همه طرح ها به استثنای دو طرح 15 خرداد و پل میثم در حال اجراست که این دو طرح دارای مشکلاتی است.
وی یادآور شد: طرح تونل غدیر جزو طرح هایی است که برای سال 95 در نظر گرفته شده است و بر اساس زمانبندی در حال اجراست.
سقائیان نژاد با اشاره به تعهدات شهرداری در خصوص ایجاد فضای سبز در قم، گفت: 24بوستان امسال به بهره برداری رسید و 185 هکتار فضای سبز نیز در این هفته افتتاح می شود، ضمن اینک بیش از 100 هزار اصله درخت در قم کاشته شد.

انتهای پیام/ج
برچسب ها: قم ، اعتبار ، سه هزار ، میلیارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار