مسئول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: در 8 ماه گذشته بیش از 14 تن انواع دارو در مساجد و مکان‌های مذهبی جمع‌آوری و به نیازمندان اهدا شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز قم؛حجت‌الاسلام سید ابوالقاسم حسینی اظهار کرد: ائمه جماعات مساجد و مسئولان هیئت‌ها و تشکل‌های مذهبی در 8 ماه گذشته مردم را به اهدای داروهای سالم اضافی به نیازمندان دعوت کردند که خوشبختانه در این مدت بیش از 14 تن دارو جمع‌آوری و به بیماران نیازمند اهدا شده است.

وی با بیان اینکه این حرکت مردمی انسان‌دوستانه در کشور بی‌نظیر است، گفت: این داروها پس از جمع‌آوری، به موسسه خیریه حمایت از بیماران مستمند ارسال شده و در آنجا توسط چند پزشک متخصص بررسی می‌شود تا سالم بودن داروها مورد تائید پزشکان قرار گیرد.

حسینی افزود: دو تن از این داروها به کشورهای سوریه و یمن ارسال شده و هزاران نفر از بیماران نیازمند، از داروهای اضافی خانواده‌های قمی استفاده می‌کنند.

مسئول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم از مردم قم خواست که برای توسعه فرهنگ نوع‌دوستی و حمایت از بیماران نیازمند، داروهای اضافی سالم را به مساجد تحویل دهند تا در اسرع وقت برای نیازمندان ارسال شود.

برچسب ها: قم ، دارو ، امورمساجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار