هر کس ابتکار خوب‌، درجه‌‌یک‌ و پلاستیک‌پیچ کار دارد بیاید افغانستان. ابتکارهای ما علامت استاندارد ایزو ۲۰۰۹ هم دارد و ما خود نیز این ابتکار‌ها را برای دو تا پنج سال گارانتی می‌کنیم.

ابتکار ما از ابتکار آن‌ها خوب‌تر است‌به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، هشت صبح در صفحه طنز خود نوشت: اصولا ابتکار چیزی نیست که دایما در دست یک نفر باشد. ما در فصل‌های مختلف ابتکار را در دست‌های مختلف دیده‌ایم. بعضی‌ها ابتکار را چنان محکم می‌گیرند که «شوفتُر» می‌شود. ولی ابتکاری که در دست رییس‌جمهور است از هر ابتکار دیگر بهتر است. ما هوشیار بودیم که اول و آخر ابتکار را در دستان خویش گرفتیم. وسط ابتکار اصلا به درد نمی‌خورد. این‌که جواری نیست همه چیزش در وسطش باشد. به هر صورت خوشبختانه ما در چهار ماه اول خیلی ابتکار‌های خوبی داشتیم. مثلا ابتکار آقای منگل در جهان جوره نداره.

چندین تن از اراکین دولتی که ابتکار آقای منگل را دیده‌اند، گفته‌اند به زیبایی ابتکار آقای منگل هیچ ابتکاری نیست. هم‌چنان ابتکار آقای جبار قهرمان هم بد نیست. می‌گویند هلمندی‌ها عاشق ابتکار آقای جبار قهرمان شدند. حتا عکس ابتکار جبار قهرمان در هرجای نصب شده است.

خلاصه اگر ابتکار گلاب جان منگل در دند غوری و ابتکار جبار قهرمان در هلمند نمی‌بود، ما سه ماه آخر هیچ ابتکاری نمی‌داشتیم. بعد از چهار ماه ابتکار ما نوبت ابتکار طالبان رسید. اصلا هم ابتکار‌های خوبی نداشتند. فقط ابتکار‌شان باعث شد کمی زیاد از سربازان ما در هر جا کشته شوند. به هر صورت پنج ماه ابتکار طالبان خلاص شد و نوبت سه ماه ابتکار ما رسید. این سه ماه ابتکار بهترین ابتکار بود. ما به ابتکار سربازان خود، افسران خود و حتا ابتکار جنرال صاحب دوستم افتخار می‌کنیم. ما باید مدال افتخار را به ابتکار‌های دوستان آویزان کنیم. ما به جهانیان اعلام می‌کنیم هر کس ابتکار خوب‌، درجه‌‌یک‌ و پلاستیک‌پیچ کار دارد بیاید افغانستان. ابتکارهای ما علامت استاندارد ایزو ۲۰۰۹ هم دارد و ما خود نیز این ابتکار‌ها را برای دو تا پنج سال گارانتی می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.