سمنان؛

مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در استان سمنان افتتاح شد

استان سمنان از نظر تنوع اقلیم و فرصت‌های سرمایه‌گذاری از استان‌های کم‌نظیر کشور است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان سمنان با حضور معاون وزیر اقتصاد و رئیس‌کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصاد و فنی ایران افتتاح شد.
 محمد خزایی در آئین افتتاح مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان سمنان در جمع کارکنان این مرکز گفت: فعالان اقتصادی در شرایط فعلی پیشتازان رقابت‌های اقتصادی با دنیا هستند.
وی تصریح کرد: مراکزی همچون خدمات سرمایه‌گذاری باید به بهترین نحو مشکلات سرمایه‌گذاران را در حوزه‌های مختلف در سریع‌ترین زمان ممکن مرتفع سازند.
معاون وزیر امور اقتصاد و دارائی گفت: استان سمنان از منظر تنوع اقلیم و فرصت‌های سرمایه‌گذاری از استان‌های کم‌نظیر کشور است.
خزایی بابیان اینکه استان سمنان زمینه جلب سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت و معدن، کشاورزی، گردشگری و انتقال فناوری‌های نوین را دارد افزود: سرمایه‌گذاران برای فعالیت در استان سمنان با نگاهی فراتر از استان و باهدف بازار 400 میلیون نفر منطقه متمرکز شوند.
وی با اشاره به فعالیت مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در استان سمنان خاطرنشان کرد: هدف از افتتاح این مرکز تسهیل در امور اداری، هدایت سرمایه، تسهیل در اخذ استعلام‌ها و مجوزهای موردنیاز جهت فعالیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.