تیم‌های بسکتبال دانشگاه آزاد تهران و شهرداری اراک فردا سومین دیدار دور پلی‌آف سوپرلیگ بسکتبال را در حکیمیه برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری اراک بعداز ظهر فردا در حالی در حکیمیه تهران به پایان می‌رسد که شهرداری اراک در مجموع سه بر دو از حریف خود پیش است. البته شهرداری‌چی‌ها سه پیروزی خود را در بازی‌های سوپرلیگ به دست آورده‌اند و در حالی که تنها به یک پیروزی برای صعود به نیمه ‌نهایی نیاز داشتند، دو شکست پیاپی مقابل دانشگاه متحمل شدند. 

دادگان و تعیین دوباره ناظران! 
معاون تربیت بدنی دانشگاه آزاد، پس از دیدار پرحاشیه و پرحرف و حدیث در دور نخست پلی‌آف که با برتری دانشگاه در حکیمیه به دست آمد، نصرت اله جعفریان و فخرالدین حمزه علیپور را به عنوان ناظران شخصی خود به اراک فرستاد. اتفاقی که به نوعی موثر واقع شد و به نظر حضور این دو ناظر در عملکرد داوران آن دیدار هم تاثیرگذار بود. به نظر می‌رسد این اتفاق در بازی فردا هم تکرار شود و ناظران دادگان در سالن حکیمیه حضور یابند. 

آفاقِ مصدوم و زارعیِ محروم
حامد آفاق، شوتینگ گارد ملی‌پوش شهرداری اراک در دیدار دوم این تیم برابر دانشگاه آزاد در پلی‌آف به شدت مصدوم شد تا ادامه بازی‌های تیمش را در پلی‌آف از دست بدهد. هرچند شهرداری در غیاب آفاق هم لقمه گلوگیری برای دانشگاه آزاد بود اما غیبت این بازیکن بدون شک خبر بدی برای محمد کسایی‌پور است. محمد زارعی هم با دریافت دو تکنیکال فول پیاپی بازی فردا را از دست داد، تا شهرداری اراک فردا در غیاب دو بازیکن کلیدی خود روز سختی را در حکیمیه داشته باشد. 

گروه نجات!
دانشگاه آزاد در پایان رقابت‌های فصلی سوپرلیگ بسکتبال نتایج خوبی نگرفت و در رتبه چهارم قرار گرفت تا در صورت صعود به نیمه نهایی هم حریف پتروشیمی بندرامام، مدعی اصلی قهرمانی شود. اکثر کارشناسان معتقد بودند دانشگاه تیم خوبی در ابتدای مسابقات نبست. در ادامه اما حضور صمد نیکخواه بهرامی، برایان را ش، ویلیام مک دونالد و زید عباس با پیوستن به دانشگاه آزد از این تیم چهره یک مدعی ساختند. چهار بازیکنی که نقش مهمی در نجات دانشگاه آزاد تا اینجای کار داشته‌اند. باید منتظر ماند و دید آیا مربع نجات مصطفی هاشمی فردا می‌تواند کار را به بازی آخر بکشاند یا محمد کسایی‌پور فردا تیر خلاص را بر شقیقه دانشگاهی‌ها شلیک می‌کند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار