تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با برتری مقابل میزبان خود شهرداری اراک امیدهای خود را برای صعود به نیمه‌نهایی سوپرلیگ بسکتبال زنده نگه داشت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار دوم تیم‌های بسکتبال شهرداری اراک و دانشگاه آزاد، ساعت 16 امروز در اراک آغاز شد. 


تیم دانشگاه آزاد که به لطف برتری 76 بر 71 در بازی نخست، از خطر حذف موقتاً گریخته بود و کار را به بازی پنجم کشانده بود، کار را بهتر از میزبان آغاز کرد. شاگردان هاشمی در کوارتر نخست با بازی خوب برایان راش و روزبه ارغوان به برتری 27 بر 22 رسیدند. در این کوارتر حامد آفاق به دلیل مصدومیت شدید مچ پایش از بازی خارج شد تا اراکی‌ها بدون این بازیکن موثر خود به بازی ادامه دهند.

کوارتر دوم هم با میدان‌داری دانشگاهی‌ها ادامه یافت و این تیم مهمان بود که با برتری 22 بر 17 در این وقت، نیمه نخست را 49 بر 39 برنده به رختکن بروند. در نیمه دوم اما درخشش مارشال جریان بازی را سود میزبان تغییر داد تا شاگردان کسایی‌پور در کوارتر سوم به برتری 27 بر 21 برسند. 

هرچند شهرداری‌چی‌های اراک در کوارتر چهارم هم تیم برتر میدان بودند اما پنج خطایی شدن بوژان کار دست این تیم داد و هرچند میزبان در کوارتر چهارم هم به برتری 19 بر 16 رسید اما در پایان 86 بر 85 مقابل مهمان خود بازنده شد تا دانشگاه به دومین برد ارزشمند خود برسد و کار به بازی ششم در تهران کشیده شود. 

برای دانشگاه در این دیدار روزبه ارغوان و برایان راش هر یک 18 امتیاز گرفتند و رائول مارشال هم با 19 امتیاز، چهره درخشان شهرداری اراک بود. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار