مدیر سرمایه گذاری و مشارکت های معاونت اقتصادی شهرداری مشهد گفت: قرار داد احیای پارک طرق که در منطقه غیر برخوردار است وبه تصویب شورای شهر مشهد رسیده و به سرمایه گذار ابلاغ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رشید صحابی گفت: در این قرارداد پارک طرق با مساحت 100 هکتار با مشارکت سرمایه گذار به این صورت که 88 هکتار در مالکیت شهرداری و 12 درصد در مالکیت سرمایه گذار باشد .

وی گفت: در 88 هکتاری که در مالکیت شهرداری است بنا به دستور کار شهرداری به سرمایه گذاری می رسد ونسبت به فضای خدماتی اقدامات لازم صورت می گیرد.

مدیر سرمایه گذاری و مشارکت های معاونت اقتصادی شهرداری مشهد افزود: از 12 هکتاری که در مالکیت سرمایه گذار قرار می گیرد دو مجموعه هتل و هایپر بزرگ احداث می شود که یک و نیم هکتار برای سرمایه گذاری این مجموعه و 10 و نیم هکتار به فضای سبز اختصاص پیدا خواهد کرد.

رشید صحابی گفت: در حال حاضر از 100 هکتار زمین 88 درصد پارک است و20 درصد فضای خالی که به دلیل جمع شدن نخاله های ساختمانی مشکلات زیست محیطی برای این منطقه به وجود آورده است.

وی در خصوص مزیت های اجرای این طرح خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح مشکلات زیست محیطی منطقه سیدی برطرف و به سرانه فضای سبزکه در این طرح 4 و نیم هکتار است،افزوده می شود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.