رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراکز سلامت در تمام استان‌های کشور راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فرحناز رافع در آئین سفرنامه سلامت در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر راه‌اندازی مراکز سلامت در تمامی استان‌های کشور است که در این راستا در مدت زمان مشخص در تمام استان‌های کشور این مراکز راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه استان اردبیل امروز میزبان سیزدهمین سفرنامه سلامت و امید است، گفت: با اجرای این برنامه در شهرستان اردبیل تعداد سفرنامه‌های سلامت عمومی در کشور به 48 شهرستان رسید و این برنامه فردا و پس‌فردا در شهرستان‌های نیر و گرمی نیز برگزار می‌شود.

رافع تصریح کرد: مهمترین اهداف سفرنامه سلامت و امید در کشور ارائه خدمات رایگان سلامت پزشکی و درمانی به نیازمندان است که با تلاش ماموران جمعیت هلال احمر خدمات‌رسانی بهداشتی و درمانی در کشور به ویژه در مناطق محروم و روستایی افزایش می‌یابد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر بیان کرد:‌ از دیگر اولویت‌های اساسی سفرنامه سلامت و امید که به طور مستقیم از شبکه یک سیما پخش می‌شود ترویج فرهنگ خودمراقبتی در بین مردم و کاهش هزینه‌های درمان است که تاکنون با اجرای این برنامه به نتایج مثبتی دست یافته‌ایم.

وی افزود: سفرنامه سلامت با مشارکت حداکثری مردم در تمام استان‌های کشور برگزار می‌شود و استقبال مردم از این سفرنامه بسیار باشکوه بوده است و انتظار می‌رود در شهرهای دیگر نیز شاهد مشارکت بیشتر مردم باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.