«صبح بخیر ایران» در روزهای قبل از عید با همان رویکرد قبلی پیش می‌رود. البته دو هفته مانده به تعطیلات رویکرد برنامه ما نیز نوروزی می‌شود.

احسان نیلی تهیه‌کننده «صبح بخیر ایران» در خصوص تغییرات این برنامه در روزهای آخر سال و سال آینده در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «صبح بخیر ایران» در روزهای قبل از عید با همان بخش‌های قبلی پیش می‌رود. البته دو هفته مانده به تعطیلات رویکرد برنامه ما نیز نوروزی می‌شود.

وی ادامه داد: حال و هوای برنامه در این دو هفته حال و هوای بهاری و نوروزی به خود می‌گیرد و در ایام تعطیلات نوروزی پخش برنامه متوقف خواهد شد.

نیلی تصریح کرد: بعد از ایام نوروز و در سال آینده فضای «صبح بخیر ایران» شاد خواهد شد. یکی از بخش‌های مدنظر پرداختن بیشتر به موسیقی است. به طوری که باکس مشخصی برای پخش این موسیقی‌ها به شکلی مستمر در نظر داریم.

وی افزود: البته ممکن است بحث شهرستان‌ها و سفرهای روستایی نیز جلوه بیشتری پیدا کند. در واقع وقت بیشتری را  به این قسمت اختصاص دهیم.

تهیه‌کننده «صبح بخیر ایران» خاطرنشان کرد: بخش دیگری که باید عنوان کنم، پرداختن به مقوله طنز است. به طوری که سه روز در هفته با خبرهای حوزه فرهنگی، عمومی، اجتماعی و ... شوخی می‌کنیم.

وی در پایان گفت: مسیر اصلی برنامه همچنان طبق روال گذشته خواهد بود؛ اما تغییراتی را نیز در قسمت‌هایی از برنامه شاهد خواهیم بود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.