پرفسور "کردوانی" از راه‌های مقابله با کم آبی می‌گوید

برنامه صبح بخیرایران چهارشنبه 30 مهر به موضوع محیط زیست با رویکرد بحران آب از شبکه یک سیما پخش می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما؛ برنامه "صبح بخیر ایران" چهارشنبه 30مهرماه ساعت 6:10 صبح  با محوریت محیط زیست پخش می‌شود.

در این برنامه  پروفسور پرویز کردوانی از کارشناسان حوزه  محیط زیست به بحران کم آبی و راه های مقابله با آن اشاره می‌کند.

":بی آبی و بحران کمبود آب" با توجه به نابودی جنگل ها و شرایط جغرافیایی و آب و هوا  همچنین " بیابان زایی" به عنوان یکی از راه های مقابله با کم آبی  از محورهای موضوعی این برنامه است.

پروفسور پرويز كردوانی فرزند كوير است و پدر علم كوير شناسی ايران، بيراه نيست اگر بگوييم او بهتر از هر كس ديگري در ايران اقليم كويري و چگونگي و زمان تولد و مرگ يك كوير را مي شناسد ؛ وی از جمله استادان رشته جغرافیا است که در زمینه « توسعه پایدار محیط زیست » تحقیقات زیادی را به انجام رسانده و در قالب مقالات و سخنرانی های متعدد بازتاب پیدا نموده است  پرویز کردوانی بنیانگذار مرکز تحقیقات کویری و بیابانی دانشگاه تهران است و در برنامه صبح بخیر ایران نیز  در خصوص محیط زیست و بحران کم آبی مطالب قابل توجهی را در اختیار بینندگان قرار می‌دهد.

مهمان دیگر برنامه "صبح بخیر ایران" روز چهارشنبه "محمد مجتبی حسینی"مدیرعامل موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک است که درباره تاریچه  موزه ملک و فعالیت های این موسسه مطالبی را بیان می‌کند.

برنامه "صبح بخیر ایران" به تهیه کنندگی غلامرضا بختیاری هرروز جز روزهای تعطیل ساعت 6صبح از شبکه  یک سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار