مدیرعامل باشگاه فوتسال شهرداری ساوه نسبت به انتشار خبر تماس مشکوک با سرمربی پاژ مشهد واکنش نشان داد.

سعیدی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ساوه در مورد تماس فرد ناشناس با مربی تیم پاژ مشهد به خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تیم شهرداری ساوه در سالهای حضور در لیگ برتر و بازیهای گذشته ثابت کرده از حمایت بهترین هواداران ایران برخوردار است که همواره با حفظ ادب فقط به تشویق تیم خودی می پردازند. ما هرگز به تماشاپران خود احازه توهین به حریف را نمی دهیم. از نظر امنیتی هم با توجه به فاصله زیاد تماشاگران با بازیکنان و حضور پرتعداد نیروهای انتظامی در تمامی دیدارها یکی از بهترین و بی حاشیه ترین میزبانان لیگ بوده ایم و در هفته پایانیهم به طور قطع از این ازمون سربلند بیرون خواهیم امد. 

مدیر عامل شهرداری ساوه افزود: با وحود تحمل رکیک ترین فحاشی ها و توهین های فراوان در دیدار با زاگرس در اهواز، در بازی برگشت به بهترین شکل از این تیم میزبانی کردیم و رفتار ناشایست با تیم حریف با ما مناسبتی ندارد. اگر تیم مشهدی در این زمینه نگران می باشد به راحتی با جستجو در سابقه ما در خواهد یافت مه در چندین سال حضور در لیگهای حرفه ای تماشاگران ساوجی هیچ گاه با حریف درگیر نشده اند و در این هفته هم فارغ از نتیحه بدست امده میزبان خوبی خواهند بود. 

وی در خصوص تماس با مربی حریف افزود: تماس از شماره ناشناس و منتصب به باشگاه شهرداری بچگانه ترین حیله دیگران در این قضیه است که به سادگی با کمی تامل می توان شهرداری را از این اتهام تبرئه کرد. 

ما از هفته گذشته پیگیر برهورد با غایبین هفته پایانی بودیم و به سودمان است مه با تیم پاژ رقابت کنیم تا تفاضل خود را افزایش دهیم. تیم ساوه تا کنون به دنبال نتیجه گرفتن در خارج از زمین نبوده و همچنان با ایمان به قدرت خود، در زمین مسابقه حرفمان را می زنیم و امیدواریم تکلیف صعود کننده گروه هم در داخل زمین و فضای سالم معین شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار