رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از دعوت دختران کهگیلویه و بویراحمدی از سوی مربیان برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال زیر 14 سال خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،سید پرویز موسوی ظهر امروز در نشست با اعضای کمیته بانوان هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد برای پیگیری مشکلات این کمیته اظهار کرد: یکی از موفقیت‌های خوب ما در استان موفقیت در سطوح ملی است.
 
وی گفت: در رده بانوان موفقیت‌هایی تاکنون در سطح ملی و حتی بین‌المللی کسب کرده‌ایم که نسبت به آقایان موفقیت‌های بیشتر و چشمگیرتری داشته‌ایم.
 
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید این موضوع از سوی مسئولان استانی بیشتر مورد توجه قرار گیرد و موفقیت‌های بانوان ورزشکار را مورد توجه بیشتری قرار دهند تا بتوانیم از این ظرفیت برای رشد و توسعه استان و معرفی کهگیلویه و بویراحمد بیشتر استفاده کنیم.
 
این مسئول گفت: هر چند تاکنون برای ایجاد و گسترش فضاهای ورزشی در استان کارهای خوبی انجام شده اما جا دارد که برای ایجاد این فضاها برای بانوان تلاش بیشتری شود.
 
موسوی خاطرنشان کرد: همه موفقیت‌هایی که در رشته ورزشی فوتبال و فوتسال توسط بانوان هم استانی در سطح ملی و بین‌المللی داشته‌ایم در حالی اتفاق افتاده است که از نظر سرانه ورزشی اختصاصی بانوان وضعیت خوبی نداریم.
 
رئیس هیئت فوتبال استان افزود: اگر بتوانیم زمین‌ها و سالن‌های اختصاصی برای ورزشکاران بانوی هم استانی در رشته‌های مختلف از جمله فوتبال و فوتسال داشته باشیم در آینده استان ما از نظر پرورش و معرفی چهره‌های برتر و قهرمانان ملی یکی از استان‌های مطرح در کشور خواهد بود.
 
موسوی از حضور بازیکنان ملی‌پوش در رده‌های سنی از این استان در تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال بانوان سخن به میان آورد و گفت: هر ماه خبرهای خوشی از این موفقیت‌ها و دعوت‌ها داشته‌ایم و در تازه‌ترین موفقیت، دو تن از دختران هم استانی به اردوی تیم ملی فوتبال زیر 14 سال دعوت شده‌اند.
 
وی گفت: ناهید علیزاده و بیتا طاهری دو بازیکن خوب هم‌استانی هستند که از سوی مربیان تیم ملی برای حضور در این رده انتخاب شده‌اند که از امروز 15 اسفند تا 20 اسفند در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان حضور خواهند داشت.
 
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از خانواده‌های این ورزشکاران و مربیان و هواداران فوتبال که برای اعتلای ورزش استان همکاری لازم را دارند، تصریح کرد: امیدواریم که مسئولان استانی این چهره‌ها و نخبگان ورزشی را بیشتر دریابند و با هیئت فوتبال و دستگاه ورزش استان همکاری لازم را در راستای حمایت از ورزشکاران داشته باشند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.