انزلی‌چی‌ها در حالی از پاداش های 50 و 100 میلیونی صحبت‌هایی مطرح کرده‌اند که از پرداخت دستمزد بازیکنانشان هم عاجز مانده‌اند.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان انزلی و ملوان این روزها شاهد اتفاق های جالبی هستند که در نوع خود منحصر به فرد هستند.
 
انزلی چی ها که از ابتدای فصل درگیر حاشیه بوده اند،حالا به جای خروج از آن خود را بیش از پیش گرفتار آن می بینند.
 
تیمی که نزدیک به 3 هفته است، بدون سرمربی فعالیت می کند پس از بازی مقابل پدیده مشهد رکورد تازه ای را به ثبت رساند، یازده بازی بدون پیروزی و باز هم حضور در رده سیزدهم جدول، شاید اگر لیگ هر کشور دیگری بود تیمی که یازده هفته نمی‌برد تنها یک پله سقوط نمی‌کرد، به هر صورت انزلی چی ها علاقه چندانی ندارند که هر چه زودتر به تیمشان سرو سامان ببخشند،شاید آنها خیالشان راحت است که خطر سقوط تهدیدشان نمی‌کند و به همین دلیل تلاش چندانی هم نمی‌کند حال مسئله ای که جالب تر از دیگر مسائل مطرح شده است، پاداش است.
 
مسئولان ملوان که در این فصل بارها با اعتصاب و خروج بسازی از بازیکنان به دلیل مسئله مالی روبرو شدندو حتی هزینه تهیه امکانات را نداشتند و با قلعه نویی و استیلی بر سر همین مشکلات مالی به توافق نرسیدند، حالا می گویند که اگر تیممان پیروز شود 50 میلیون به ازای هر بازی پاداش می دهند و اگر این روند پشت سر هم اتفاق بیافتد پاداش هم دو برابر می شود.
 
سوال این جاست که اگر ملوان این قدر توانایی مالی دارد که به بازیکنانش پاداش پیروزی بدهد چرا دستمزد بازیکنان و کادرفنی سابق را پرداخت نمی‌کند؟ یا چرا فکری به حال خارجی های این تیم که حالا با شکایت خود به فیفا ملوان را در آستانه کسر امتیاز قرار داده‌اند نمی‌کنند؟
 
استیلی از کمک ها و دستمزد خود به دلیل مشکلات مالی گذشت، کادر فنی وی تنها 10 تا 15 میلیون دریافتی داشتند و همچنان بازیکنانی هستند که از سال‌های گذشته طلبکار هستند حتی یکی از دلایلی که قوهای سپید به سراغ مربی های غیر بومی هم نرفته اند همین مسئله بوده است اما به هر صورت آنها مدعی هستند که توانایی پرداخت پاداش را دارند.
 
آذرگون سخنگوی هیئت مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی در مصاحبه با خبرنگار ما صحبت های جالبی را مطرح کرد.
 
وی در خصوص انتخاب سرمربی و این که 2 هفته است که این تیم بدون سرمربی تمرین می کند،‌گفت:در هفته جاری سرمربی خود را انتخاب می کنیم.
 
سخنگوی هیئت مدیره ملوان در خصوص پاداش ها هم عنوان کرد: برای پیروزی پاداشی را در نظر گرفته ایم و حتما توانایی پرداخت را داریم که این مسئله را مطرح می کنیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که اگر پول وجود دارد چرا دستمزد بازیکنان را نمی‌دهید گفت: حتما پول داریم و قطعا مدیون بازیکنان نمی‌شویم و پول آنها را پرداخت می کنیم.
 
آذرگون در پاسخ به این سوال که آیا حامی مالی پیدا کرده‌اید یا خیر گفت:حامی مالی نداریم و به مانند گذشته هیئت مدیره از تیم حمایت می کند.
 
صحبت‌های آذرگون نشان می دهد که ملوان در ظاهر وضع مالی مناسبی دارد اما باز هم سوال دیگری مطرح می شود چرا همه انزلی چی از ابتدای فصل مشکلات این تیم را مسائل مالی می دانند؟ شاید مدیریت این تیم دچار مشکل است که نمی‌تواند پول‌های ملوان را به درستی تقسیم کند و قصد دارد حالا پرداخت نکردن های گذشته را با پاداش جبران کند!
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار