با وجود برخی اظهارات مبنی بر تمایل ملوان به جذب فرهاد پورغلامی تاکنون هیچ درخواست مکتوبی از سوی انزلی چی ها به باشگاه سایپا ارسال نشده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از استعفای حمید استیلی از تیم فوتبال ملوان بندرانزلی مسئولان این باشگاه گزینه های متعددی را برای سرمربی گری خود در نظر گرفتند. در این میان انزلی چی ها که با افت فاحشی نسبت به نیم فصل نخست لیگ مواجه گردیده و از 6 دیدار تنها موفق به کسب 4 امتیاز شده و با 21 امتیاز در رتبه دوازدهم لیگ قرار گرفته اند،برای خروج از بن بست بیشتر چشم به گزینه های بومی چون محمد احمدزاده و فرهاد پورغلامی دوخته اند.
 
در این میان از پور غلامی که به عنوان دستیار مجید جلالی در تیم فوتبال سایپا فعالیت می کند، جدی ترین گزینه مسئولان ملوان مطرح شد. هر چند این امر با مخالفت سرمربی نارنجی پوشان مواجه شد و جلالی حداقل تا پایان لیگ خواهان حضور پورغلامی در کادر فنی خودروسازان است.
 
با این حال امروز برخی رسانه ها از تلاش احمد دنیامالی رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان برای مذاکره با مدیران سایپا و جلب نظر نارنجی پوشان خبر دادند اما گویا تاکنون نامه ای از سوی ملوانان در این باره به باشگاه سایپا فرستاده نشده است.
 
بیت الله رضایی مدیرعامل باشگاه سایپا در گفتگو با خبرنگار ما در این باره اظهار داشت: تاکنون هیچ نامه ای از باشگاه ملوان انزلی برای به خدمت گرفتن فرهاد پورغلامی به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه به ما نرسیده است.
 
وی افزود:پورغلامی از نفرات تاثیرگذار کادر فنی سایپا است، برای انتقال وی به باشگاه ملوان هیچ صحبتی انجام نشده و تا زمانی که مسئولان ملوان درخواست مکتوب خود را به باشگاه سایپا ارسال نکنند، باشگاه سایپا درباره این مسئله فکری نخواهد کرد.
 
رضایی ادامه داد: بنابراین در ابتدا باید پیشنهاد مکتوب ملوان به باشگاه سایپا ارسال شود و پس از آن ما پاسخ این درخواست را به صورت مکتوب به طرف مقابل می دهیم. به هر حال باشگاه سایپا تمایل چندانی به رسانه ای شدن این مسئله ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار