با استقبال استاندار خراسان رضوی روسای قوای قضائیه و مقننه برای شرکت در مراسم تشییع آیت الله واعظ طبسی وارد مشهد شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله  صادق آملی لاریجانی و علی لاریجانی با هدف زیارت بارگاه منور رضوی و شرکت در مراسم تشیع پیکر مطهر آیت الله واعظ طبسی به مشهد مقدس سفر کرده اند.

آیت الله  صادق آملی لاریجانی در بدو ورود به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد، گفت: آیت الله واعظ طبسی یک عالم مجاهد بود که در دوران پیروزی انقلاب و پس از آن برای حفظ نظام تلاش های زیادی انجام داد.
وی از ایشان به عنوان یار صدیق امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نام برد و افزود: آیت الله واعظ طبسی در اداره آستان قدس و دانشگاه علوم رضوی با توجه به ابعاد فرهنگی تلاش های زیادی کرد.
رییس قوه قضائیه با بیان اینکه وی یکی از بزرگترین علمای برجسته دینی کشور بود ابراز امیدواری کرد: خداوند رحمان روح این مجاهد بزرگ را با اولیاالله محشور کند.
 علی لاریجانی نیز از آیت الله واعظ طبسی به عنوان یکی از یاوران انقلاب نام برد و تصریح کرد: ایشان از ابتدای انقلاب نقش مهمی در پیشبرد اهداف کشور بر عهده داشت.
وی خلا وجود آیت الله واعظ طبسی در کشور را ملموس دانست و برای ایشان از درگاه پروردگار طلب رحمت و غفران الهی کرد

همچنین تا کنون آقایان رحمانی فضلی وزیر کشور،عارف،قالیباف،بروجردی، آیت عالمی برای شرکت در مراسم تشییع آیت الله واعظ طبسی وارد مشهد شدند.

انتهای پیام//س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.