سمنان؛

منتخبین مردم باید عملکرد مثبتی از خود نشان دهند

امام جمعه سمنان: اکنون نوبت مسئولان است تا به وعده های خود عمل کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با بیان این که ملت با حضور گسترده در انتخابات هفتم اسفند حماسه آفریدند و دین خود را به نظام و انقلاب اسلامی ادا کردند، افزود: اکنون نوبت مسئولان است تا به وعده های خود عمل کنند.

حضرت آیت الله سید محمد شاهچراغی در نمازجمعه این هفته سمنان با قدردانی از حضور پرشور مردم سمنان در انتخابات هفتم اسفند افزود: مردم با وجود مشکلات خود پای صندوق های رای آمدند و منتخبین مردم نیز باید عملکرد مثبتی از خود نشان دهند.

وی بیکاری و مسائل اقتصادی را از جمله مشکلات جامعه دانست و اضافه کرد: مسئولان باید برای رفع این مشکلات اقدام کاربردی و جدی انجام هند.

شاهچراغی ادامه داد : دیگر از زمان رقابت های انتخاباتی گذشته و حال نوبت رفاقت و همدلی است.
وی اظهار کرد: مردم با شرکت در انتخابات هفتم اسفند ماه ندای رهبری را لبیک گفتند و با حضور پر شور خود نشان دادند که رهبری و نظام جمهوری اسلامی را قبول دارند.

شاهچراغی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به فرا رسیدن روز احسان و نیکوکاری ، خواستار مشارکت بیش از پیش مردم در این امر خداپسندانه شد.

امام جمعه سمنان همچنین با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) در رابطه با اهمیت درختکاری و هفته منابع طبیعی گفت: هیچ عملی حلال تر از کشاورزی و باغداری نیست.

وی درگذشت آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی را تسلیت گفت و افزود: واعظ طبسی از افراد مورد علاقه امام خمینی (ره) و یکی از مبارزین بزرگ مشهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.