قنبرزاده:

قنبرزاده :پایان فصل استعفا می دهم/ با قرص قلب سرپا هستم

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت :در پایان فصل و پس از پرداخت مطالبات اعضای تیم استعفا می دهم.

با قرص قلب خودم را نگه داشتم

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت تهران در حاشیه تمرین امروز این تیم گفت: ابتدا فوت مرحوم دارستانی را تسلیت می گویم، تمرینات تیم در حال پیگیری است اما وضعیت بازیکنان از لحاظ مالی خوب نیست آنها با مردانگی تمرین می‌کنند و مشکلات تیم را رفاقتی حل و فصل می‌کنند.


وی ادامه داد:  حتی آب معدنی تمرین نفت هم رفاقتی تهیه شده و خود بازیکنان قدیمی تیم هزینه آن را دادند. مالک حقوقی باشگاه شرکت ملی نفت ایران است و بقیه کارمندان رسمی شرکت به حساب می آیند. 


وی افزود:امیدواریم این تمرینات تا بازی با ذوب آهن تشکیل شود، واقعا از بازیکنان قدیمی و همچنین کادر فنی تشکر می‌کنم که با محبت و مردانگیشان تیم را جمع و جور می‌کنند.


وی افزود: باشگاه نفت یک باشگاه قدیمی است، از سرپرست تا مدیر همگی کارمند هستند و در انعقاد قرار داد بازیکنان مالک حقوقی به ما نحوه این کار را بیان کرد اما اینکه حقوق بازیکنان پرداخت نشده باید پیگیری شود و این از دایره اختیارات من خارج است.متاسفانه هیئت مدیره و مالک تیم حمایت کافی را از باشگاه نفت نکردند و من حدود 40 بار با رئیس هیئت امنا تماس گرفتم اما جوابی به من داده نشد.  با تمام این مشکلات به خاطر خود این بچه ها ایستاده ایم و کار را پیش می بریم تا اینکه ببینیم چه اتفاقی می افتد.


قنبرزاده درباره زمان حل این مشکلات بیان کرد: درباره زمان حل شدن این مشکلات هیچ پاسخی نمی توانم بدهم. من هر روز در حال پیگیری هستم اما جوابی برای سوال شما ندارم. باید حقیقت را گفت. نباید سجایای اخلاقی خود را زیر پا بگذارید.وضعیت مالی قطعا در عملکرد تاثیر خواهد گذاشت اما چیزی که از مشکلات مالی بدتر است بلاتکلیفی است. مشکلات انقدر زیاد بود که  در این  چند روز با قرص قلب خودم را نگه داشته‌ام، ای کاش برای ما مشخص می‌کردند که چه کار کنیم و ما را از بلاتکلیفی نجات می‌دادند. ای کاش می‌گفتند که مثلا تیم را جمع کنیم و در ادامه رقابت‌ها حضور پیدا نکنیم. با وجود مشکلات شخصی که داشتم همچنان در کنار تیم ماندم تا شرایط را برای ادامه کار مهیا کنم.من امروز برای این که در کنار نفت باشم به مراسم دومین هفته درگذشت خواهرزاده ام نرفتم.


وی در خصوص شرایطش در باشگاه گفت: شرایط فعلی ما مانند زمان جنگ است زمان جنگ ما با یک ژ3  مقابل توپ و تانک می ایستادیم و در حال حاضر نیز چنین وضعیتی داریم، اگر تصمیم تیم این بود که من استعفا می‌دادم حتما این کار را  انجام می‌دهم، چون بازیکنان ایستادند من هم می‌ایستم و برای حفظ تیم تلاش می‌کنیم. من کنار بازیکنان هستم تا مقابل آنها پس از بازی با الجیش زنگ خطری برای ما به صدا در آمد که من آن را اطلاع دادم به هر حال باید این بار را به سر منزل رساند و استعفا کردن راحت ترین کار است. ما   تعهد اخلاقی داده ایم. راحت ترین کاراین بود که من هم استعفا می نوشتم و من هم به شما می گفتم هیچ مسئولیتی ندارم. اما با تمام وجود ایستاده ام. انگیزه ام بیشتر شده است. تلاش می کنم تا مطالباتشان را بگیرند. بعد از اینکه طلب بچه ها را دادم در پایان فصل از نفت خواهم رفت. چراکه شانم دیگر اجازه نمی دهد در اینجا بمانم. چون بی مهری ها قلب انسان را به درد می آورد. اما باز هم می گویم تا وقتی طلب بازیکنان را ندهند نمی روم. 


قنبرزاده بااشاره به  این که مشکل مالی مختص نفت نیست ،بیان کرد:به بزرگ تر های تیم گفتم  هر کاری مدنظرشان هست انجام می دهم.من تابع تصمیم بازیکنان هستم.اگر بازیکنان می خواهند مقابل ذوب آهن بازی نکنند من موافقم.می خواهند بازی کنند من موافقم.متاسفم فوتبال ایران در چنین شرایطی قرار دارد.مشکل مالی در تمام تیم های لیگ برتری وجود دارد.بدون تردید فوتبال ایران به مرز ورشکستگی رسیده است.شرکت طرف قرارداد با سازمان لیگ به تعهدات خود در خصوص تبلیغات محیطی عمل نکرد .اگر آن ها به موقع به وعده های خود عمل می کردند سهم تیم نفت چند میلیارد می شد و ما می توانستیم تا حدودی مشکل مالی را حل کنیم.


وی درباره وضعیت نفت در ادامه لیگ  اظهار کرد:‌شرایط  تیم‌های لیگ برتری مانند دوی ماراتن می‌ماند تا پایان فصل 9 بازی باقی مانده و باید در این راه سخت و پر فراز و نشیب در کنار تیم ماند و برای موفقیت‌ تلاش کرد.


 مدیرعامل باشگاه نفت درخصوص این که آیا قصد جذب جایگزینی برای مرحوم دارستانی را دارید یا خیر گفت: حرف این هم زشت است چون من فکر می کنم اکبر هنوز کنار تیم است.ضمن این که نباید مرگ اکبر دارستانی را تنها به مسائل مالی ربط داد. خانواده دارستانی بزرگ است اما اینکه برخی مسائل را به هم ربط بدهیم جفا در حق خانواده دارستانی است.امیدوارم رسانه ها کمک کنند که برخی از این مساله موج سواری نکنند.

برچسب ها: نفت ، تمرین ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار