فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از دستگیری یک معتاد سابقه دار و کشف 16 فقره سرقت سیم و کابل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از دستگیری یک معتاد سابقه دار و کشف 16 فقره سرقت سیم و کابل خبر داد وگفت: یک مالخر نیز در همین خصوص بازداشت شد.

  سرهنگ غلام حسن باکدامن اضافه کرد: درپی وقوع یک فقره سرقت سیم و کابل و تجهیزات فنی اداره برق ، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

   پاکدامن افزود: بکارگیری شگرد های خاص پلیسی وبررسی دقیق ابعاد و سرنخ های این سرقت ، سرانجام به شناسایی یک متهم سابقه دار در همین خصوص انجامید.

 این مسئول انتظامی تصریح کرد: پس از هماهنگی لازم با مراجع قضایی ،  متهم در عملیاتی غافلگیرانه درحال فروش سیم کابل های سرقتی در یک انبار ضایعات دستگیر شد.

 سرهنگ پاکدامن گفت: متهم که معتادی سابقه دار و32 ساله است دربازجویی ها به انجام 16 فقره سرقت سیم و کابل و فروش اموال سرقتی به مالخران برای تامین هزینه های اعتیادش به مواد مخدر در بروز انواع جرایم به ویژه سرقت بر رعایت نکات ایمنی از سوی آحاد مردم وتمام دستگاه ها وسازمان ها تاکید و خاطر نشان کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه رفتار مشکوکی بی درنگ مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کرد. 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.