سمنان؛

افزايش7 درصدی تلفات حوادث رانندگی در استان سمنان

250 نفر در حوادث جاده‌ای این استان طی 10ماهه امسال جان باخته‌اند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان از افزایش هفت درصدی تلفات جاده‌ای در این استان خبر داد و گفت: طی 10ماهه امسال 250 نفر در حوادث جاده‌ای این استان جان باخته‌اند.
 دکتر ابراهیم شاطری با اعلام این خبر اظهار کرد: شمار کشته‌های حوادث جاده‌ای در استان در مقایسه با حوادث برون شهری، درون شهری و روستایی این استان در مدت مشابه سال گذشته هفت درصد افزایش داشته است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان تصریح کرد: از مجموع تلفات حوادث رانندگی 10 ماهه سال 94، در استان سمنان 165 نفر مرد و 85 نفر زن بودند.
وی با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت ،اظهار داشت: بیشترین تلفات حوادث رانندگی با 202 مورد در جاده‌های برون شهری، 38 مورد در مسیرهای درون شهری و 10 مورد در جاده های روستایی گزارش شده است.
شاطری گفت: در این مدت، سه هزار و 690 مصدوم حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان سمنان مراجعه کردند که از این تعداد دو هزار و 341 نفر مرد و یک هزار و 349 نفر زن بودند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان اضافه کرد: مصدومین حوادث رانندگی 10 ماهه سال 94 به نسبت مدت مشابه سال قبل، 9 درصد افزایش یافته است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان با اشاره به آمار تلفات جاده‌ای در دی‌ماه امسال، گفت: در دی امسال 14 نفر شامل هشت مرد و 6 زن جان خود را در تصادفات جاده‌ای استان از دست دادند و تعداد مصدومین حوادث رانندگی در این مدت 262 نفر بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار