در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

گشت زنی ویژه تعزیرات از ترمینال تا مراکز بزرگ خرید

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از برگزاری گشت های مشترک دستگاه های نظارتی خبر داد.

سرکشی دستگاه های نظارتی از ترمینال ها و مراکز خرید/ اختصاص 15 اکیپ گشت سیار در طرح ویژه نظارتی نوروزمحمد محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: با توجه به ایام پایانی سال و مراجعات مردم به مراکز خرید گشت مشترک تعزیرات به همراه دستگاه های نظارتی از جمله بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، بازرسان اداره گمرک و بازرسان جهاد و استاندارد برگزارشد.

وی ادامه داد: در این طرح با تخلفات واحدهای صنفی و تخلفات ترمینال ها و فرودگاه ها برخورد می شود و با توجه به اینکه رئیس شعبه تعزیرات در این گشت ها حضور دارد پس از احراز تخلف انتسابی در محل نسبت به صدور حکم اقدام می شود.

محمدی افزود: در مجموع در سطح شهر پنج پایگاه گشت مشترک دستگاه نظارتی در مراکز خرید از جمله بازارچه نازی آباد، بازارچه تجریش و بازارچه شهرستانی ها تشکیل شده و فعالیت دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران، تصریح کرد: در ترمینال ها و فرودگاه ها دفاتر گشت سیار به منظور مقابله با هر گونه تخلفی حضور دارند و به شکایات مردمی رسیدگی می کنند، همچنین ساعت کاری اکیپ مشترک گشت سیار تا ساعت 22 افزایش یافته و حتی در بعضی از میادین مرکزی از جمله میدان مادر بازرسی ها به صورت شبانه روزی است.

وی در پایان عنوان کرد: در خصوص قاچاق میوه باید به اطلاع برسانم که نماینده گمرک در گشتها حضور دارند و در صورتی که قاچاق بودن میوه ها را تأیید کنند علاوه بر ضبط کالا از یک تا پنج برابر ارزش ریالی کالا جریمه خواهند شد ضمن آنکه در برخی موارد علاوه بر ضبط کالا و جریمه، حبس برای قاچاقچی کالا در نظر گرفته می شود.

گفتنی است، شهروندان در صورت تخلفات واحدهای صنفی، ترمینال ها، فرودگاه ها و مراکز تجاری و خرید می توانند از طریق تلفن 124 شکایات خود را اعلام کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و نتیجه گزارشات به شکات ارسال شود.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار