مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: در جشن نیکوکاری امسال 300 هزار دانش‌آموز در 2 هزار و 500 مدرسه استان شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی، پاشایی ضمن قدردانی از حضور حماسی همکاران و دانش‌آموزان رای اولی در انتخابات اظهار داشت: این حرکت ارزشمند و حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای تضمین کننده آینده ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه مشارکت در عرصه‌های اجتماعی چون انتخابات و همچنین جشن های نیکوکاری، افزود: آموزش و پرورش همه سال‌ها جشن نیکوکاری را در آستانه عید با همکاری کمیته امداد با هدف مساعدت برای دانش آموزان نیازمند انجام می‌دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از جامعه دانش‌آموزی و همکاران استان در این مهم شرکت می‌کنند، گفت: امسال 300 هزار دانش‌آموز در 2 هزار و 500 مدرسه در سراسر استان در این امر خیر و انسان‌دوستانه شرکت می‌کنند.

پاشایی تصریح کرد: مبالغ جمع‌آوری شده که به صورت نقدی و یا از طریق قلک جمع‌آوری می‌شود بلافاصله بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند توزیع خواهد شد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان با بیان اینکه دین ما دین نوع دوستی و مشارکت است اظهار داشت: بحث آموزش و پرورش در این حوزه توجه به آموزهای تربیتی در ابعاد مختلف و تمرین مشارکت در زندگی اجتماعی است.

پاشایی یکی از ابزارهای مشارکت را نوع دوستی و دیگر دوستی عنوان کرد و اذعان داشت: ضرورت دارد که دانش آموزان در دوران نوجوانی و جوانی این مهم را که در شکل گیری شخصیت ایشان بسیار تاثیر گذار است به شکل عملی تمرین کنند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.