جانشين فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از انهدام باند شش نفره سارقان منزل در شهر ماهان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ماشاالله کشاورزي  گفت: در پي وقوع دو فقره سرقت از دو ويلا در شهر ماهان کرمان، دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار ماموران انتظامي اين بخش قرارگرفت.

وي تصریح کرد: ماموران اين يگان با انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي روز گذشته به يک نفر مظنون شدند و در عملياتي ضربتي وي را دستگير کردند.

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان کرمان تاکید کرد:پس از انتقال سارق به مقر پليس وي در رويارويي با شواهد موجود چاره اي جز بيان حقيقت نداشت و به همدستي با 3 نفر ديگر و ارتکاب دو فقره سرقت منزل از ويلا هاي شهر ماهان اعتراف کرد.

کشاورز گفت: در جريان بررسي اين سرقت ها ماموران انتظامي با اقدامات اطلاعاتي همدستان سارق را به همراه دو نفر مالخر شناسائي و در عملياتي جداگانه آنان را دستگير كردند.

وی افزود: در بازرسي از منزل سارقان دستگير شده مقداري وسايل منزل از قبيل يخچال، اجاق گاز و تعدادي قالي به ارزش 100 ميليون ريال كشف شد.

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند و کليه اموال مسروقه به مالباختگان تحويل داده شد.

وی گفت: از شهروندان مي خواهيم براى اطمينان بيشتر بر روى ديوارها، پنجره‏ها و نقاط قابل نفوذ مانند نورگير وپاسيو حفاظ محكم و مقاوم نصب كنيد.

انتهای پیام /ح
برچسب ها: سرقت ، دستگیری ، ویلا ، کشف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.