فرکی: مشکلات مالی آزار دهنده است

سرمربی سابق نفت تهران می‌گوید: مشکلات مالی آزار دهنده است اما تصور نمی‌کنم اکبر به دلیل این مشکلات از پای درآمده باشد.

فرکی: مشکلات مالی آزار دهنده است

حسین فرکی سرمربی سابق تیم‌های سپاهان اصفهان، نفت تهران و فولاد خوزستان در حاشیه مراسم تشییع جنازه مرحوم اکبر دارستانی پاسخگوی سوالات خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شد.

وی در خصوص دارستانی گفت: متاسفانه یکبار دیگر شاهد مرگ یکی از با اخلاق‌ها و بهترین بدنسازها بودیم که با درگذشت وی جامعه ورزش متاثر شد.

فرکی افزود: 2 روز پیش که متوجه شدم حال دارستانی رو به وخامت رفته است، جویای احوال وی شدم. متاسفانه این حادثه تمام جامعه ورزش را متاثر کرد اما باید بگویم مرگ حق است و به هر حال باید رفتن دارستانی را باور کرد.

سرمربی سابق نفت تهران افزود: ما سابقه همکاری زیادی داشتیم اما ظرف 6-5 سال گذشته روابطمان عمیق‌تر شده بود. شب و روز باهم زندگی می‌کردیم و متاسفانه این اتفاق مرا از لحاظ روحی کاملا به هم ریخت.

فرکی در خصوص مسائل مالی باشگاه نفت هم عنوان کرد: مشکلات مالی آزاد دهنده است ولی به طور  حتم شخصیت دارستانی به حدی بالا بود که این موضوع وی را این گونه اذیت نمی‌کرد. شاید این مشکلات در مقاطعی به وی فشار می‌آورد اما خیلی به این موضوع اعتقاد ندارم که اکبر به دلیل مسائل مالی از پا در آمده است زیرا وضع مالی وی خیلی هم بد نبود و من فکر نمی‌کنم مشکلات مالی برایش تا این حد آزار دهنده بوده است.

سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پایان و در خصوص این مسئله که ورزشگاه شهید شیرودی که پر از خاطره‌های مختلف است و حالا تنها برای مراسم‌های ختم استفاده می‌شود گفت: این ورزشگاه برای قدیمی‌ها سرشار از خاطره است و این موضوع هم که حالا تنها در آن ختم برگزار می‌شود یادآوری خاطرات است اما مطمئن هستم با امکاناتی که این ورزشگاه دارد می‌توان آن را برای نسل آینده مهیا کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: فرکی ، دارستانی ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار