سرمربی سابق تیم سپاهان گفت: جدا شدنم از سپاهان خواسته خودم بود و برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.

حسین فرکی در حاشیه مراسم ترحیم اکبر دارستانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: به خانواده مرحوم دارستانی تسلیت می گویم. مرگ حق است اما متاسفانه انسان نمی خواهد برخی از آنها را قبول کند، امسال سال خیلی بدی بود و پیشکسوتان زیادی را از دست دادیم، به خانواده این عزیز تسلیت می گویم و امیدوارم در سال جدید این اتفاقات کمتر شود.
 
وی در ادامه افزود: پیشکسوتان تا وقتی زنده هستند قدرشان را نمی دانیم اما پس از فوتشان برای آن ها مراسم و بازی یادبود برگزار می کنیم.
 
سرمربی پیشین سپاهان درباره زمان بازگشتش به فوتبال گفت: هر دو پایم را عمل کردم، کمی به استراحت نیاز دارم و این فصل را استراحت می کنم اما فوتبال را دنبال می کنم و انشاالله هرچه تقدیر است برای فصل بعد رخ دهد، در فصل آینده اگر شرایط فراهم شد مربیگری می کنم اگر هم نه مشکلی نیست و زندگی ام را بهتر از گذشته می کنم.
 
فرکی در پایان درباره سپاهان گفت: هواداران سپاهان و کلا هواداران فوتبال برای من قابل احترام هستند، خودم خواستم که از سپاهان جدا شوم و از این بابت ناراحت نیستم اما برای علاقه مندان واقعی سپاهان آرزوی موفقیت دارم.
 
تصمیمی که من گرفتم به خاطر تیم سپاهان بود که این تیم بیشتر ضربه نخورد.
 
روی صحبت من با تعدادی از آدم هایی است که می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و شاید مدتی لذت خوردن ماهی به آنها دست بدهد اما ممکن است روزی استخوان آن ماهی در گلویشان گیر کند، با این حال من خاطرات خوبی از اصفهان دارم و باز هم برایشان آرزوی موفقیت می کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار