رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان اصفهان گفت: سازمان نظام مهندسي ساختمان و شهرداري بايد به صورت دو بال براي خدمت‌رساني به مردم در حوزه مسائل شهر‌سازي باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،علي پزشكي در حاشيه جلسه تلفيق با حضور رئيس و اعضاي هيئت مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان به منظور تبادل‌نظر در زمينه مسائل حوزه شهر‌سازي و وجوه مورد مطالبه آن سازمان مرتبط با شناسنامه‌هاي ساختمان صادره توسط مناطق شهرداري و ديگر مسائل مرتبط با شهرداري اصفهان اظهار كرد: اين جلسه به ميزباني شوراي اسلامي شهر برگزار شد و در اين جلسه از دغدغه‌هاي مردم صحبت شد.

وي اضافه كرد: مسائل مشترك بين مديريت شهري و سازمان نظام مهندسي و موضوعات در حوزه خدمات مشترك سازمان نظام مهندسي و شهرداري اصفهان از مسائل مطرح شده در اين جلسه بود.

رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان اصفهان با بيان اينكه اين سازمان و شهرداري بايد به صورت دو بال براي خدمت‌رساني به مردم در حوزه مسائل شهر‌سازي باشند ، تصريح كرد: بسياري از موضوعات موجود در ارتباط با مسائل ايجاد ساختمان در سطح شهر و ايجاد گران‌ترين كالايي كه مردم با آن مواجه هستند از جمله مسائل مشترك در حوزه ارائه خدمات شهرداري و سازمان نظام مهندسي ساختمان است.

وي با تاكيد بر اينكه در اين جلسه دغدغه‌هاي مردم به اين سازمان منتقل شد، ادامه داد: اميدواريم بتوانيم در راستاي رسيدگي به بسياري از اين دغدغه‌ها و موضوعات چاره‌انديشي كنيم.

پزشكي تاكيد كرد: به دنبال اين هستيم كه شهرداري و سازمان نظام مهندسي بتوانند شبيه دو بال براي پرواز در اين زمينه عمل كنند و با اصل تفاهم موضوعات مشترك خود را جمع‌بندي كنند.




انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.