رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی کشور گفت: كمبود توليد يكی از معضلاتی است كه هم اكنون كشور را دچار ركود كرده، چرا كه بسياری از افراد به دنبال واردات و دلالی اجناس هستند.

فتح الله بیات رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برنامه لغو بسياری از تحريم های ايران اظهار داشت: اکنون که برجام به فرجام رسیده و بسیاری از کشورهای دنیا به لحاظ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در حال برقراری ارتباط با ایران هستند دیگر نباید شاهد بروز مشکلی به لحاظ صادرات باشيم.

وی بيان كرد: برقراری ارتباط ايران با كشورهایی كه دارای برندهای مطرحی در حوزه های مختلف صنعتی هستند يكی از راهكار های رشد اقتصادی در كشور است.

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی کشور افزود: كمبود توليد يكی از معضلاتی است كه هم اكنون كشور را دچار ركود كرده است، چرا كه بسياری از افراد به دنبال واردات و دلالی اجناس هستند.

بيات ادامه داد: در همين راستا و برای ايجاد شغل در كشور بايد راه‌های گوناگون واردات توسط مسئولان بسته شود تا اقتصاد ايران روز به روز پويا تر شود.

وی با اشاره به اين‌كه گرايش كشور بايد بيشتر به سمت و سوی صادرات باشد تا واردات، تصريح كرد: بر اين اساس ايجاد شغل در کشور نيز مستلزم خروج از رکود و افزایش صادرات است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار