رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در 11 ماهه امسال9 گواهی و پروانه تحقیق و توسعه واحدهای صنعتی در استان زنجان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ناصرفغفوری ،اعلام کرد:گواهی های تحقیق و توسعه در بخش های برق و الکترونیک ، تجهیزات پزشکی ، خودرو و نیرو محرکه ، شیمیایی ، غذایی ، ماشین سازی و ساخت تجهیزات و معدن صادر شده است.

فغفوری در ادامه به فعالیت غیرمجاز واحد های صنفی استان اشاره کرد و افزود:دو هزار و 300واحد صنفی بدون مجوز در استان زنجان فعال است .

وی اضافه کرد : باید این تعداد واحدهای صنفی بدون مجوز تا پایان امسال به دوهزار واحد کاهش پیدا کند .

فغفوری تاکید کرد: موضوع رسیدگی به وضعیت واحدهای صنفی بدون مجوز در دستور کار قرار دارد و تلاش‌ها برای ساماندهی سریع پرونده این واحدها و جلوگیری از فعالیت آن‌ها مورد توجه است.

وی بر نظارت جدی واحدهای صنفی در استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر ۳۵ هزار واحد صنفی مختلف در استان زنجان فعالیت می‌کنند و اقدامات لازم برای تعیین تکلیف واحدهای صنفی غیرمجاز انجام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تاکید کرد: سازمان صنعت و معدن با واحدهایی که برای صدور پروانه کسب اقدام نکنند برخورد جدی خواهد داشت .

وی یاد آورشد: سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در راستای فعالیت درست اصناف در استان زنجان بر سامان دهی واحدهای صنفی بسیار مصمم است.

فغفوریگفت: این سازمان ساماندهی واحدهای بدون مجوز را در اولویت کاری خود قرار داده است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: گواهی ، واحد صنفی ، صدور ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.