تحلیل AFC از بازی ذوب آهن- لخویا؛

آیا لخویا در کوره ذوبی‌ها آب خواهد شد؟

تیم ذوب آهن از ساعت 18:45 میزبان لخویا در بازی برگشت خواهد بود.

آیا لخویا در کوره ذوبی‌ها آب خواهد شد؟به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی، مدافع پیشین تیم ملی ایران به دنبال کسب پیروزی در برابر لخویا در بازی روز سه شنبه است، تک گل مهدی رجب زاده در بازی رفت، هر سه امتیاز بازی را از آن ذوبی ها کرد و شاگردان یحیی پس از استراحت در لیگ ایران، از شرایطی مناسبی برخوردار هستند.
 
‌گل محمدی اعلام کرد: ما شروعی خوب در لیگ قهرمانان آسیا داشته ایم و به یک پیروزی مهم دست یافتیم، تیم ما آماده ارائه عملکردی شایسته در بازی با لخویا است، امیدوارم که بتوانیم یک بازی منطقی را ارائه دهیم، باید در مورد این مسابقه واقع گرا باشیم و هیچ ضمانتی مبنی بر پیروزی در این بازی وجود ندارد و چنانچه تمرکز خود را در بازی مقابل لخویا از دست بدهیم، نمی‌توانیم انتظار برنده شدن در این بازی را داشته باشیم، آنها بسیار حرفه ای هستند،‌ ما باید در طول 90 دقیقه، تمام تمرکز خود را بر روی دفاع و حمله قرار دهیم و از نظر روحی و جسمی در شرایط بسیار خوبی به سر می بریم.

لخویا تیمی سرشناس در قاره آسیاست و بازیکنانی حرفه ای دارد ما نباید در برابر آنها مرتکب اشتباهی شویم و نباید به آنها فضا برای گلزنی بدهیم، از همه مهم تر اینکه نباید به آنها موقعیت برای ضربات آزاد بدهیم، در تورنمنت‌هایی از این قبیل، هفته های پایانی سرنوشت ساز هستند.

در فصل پیش لیگ قهرمانان آسیا، لخویا در بازی های دو هفته آغازین تنها یک امتیاز توانست کسب کند، اما سرانجام توانست از گروه خود صعود کند، تیم ما ماراتنی دشوار را پیش روی خود دارد و هنوز بسیار زود است که پیش بینی کنیم کدام تیم ها موفق به صعود از گروه خود می شوند.
 
جمال بلماضی، سرمربی لخویا معتقد است که اعتماد به نفس شاگردانش تحت تاثیر شکست 5-0 روز جمعه در برابر الریان قرار نگرفته است، این چهارمین شکست لخویا در پنج بازی گذشته این تیم بود.
 
بلماضی افزود: بازی های داخلی ما هیچ ارتباطی با لیگ قهرمانان آسیا ندارد و شرایط متفاوت است،‌ دیدار رفت نهایی نیمی از نمایش تیم ما در برابر ذوب آهن بود.

بازی رفت، مسابقه‌ای پایاپای بود و ذوب آهن فوتبالی باز را ارائه نداد که البته این مسئله برای تیم‌های مهمان کاملا طبیعی است، پیش بینی نتیجه بازی امروز دشوار و به طور حتم هر دو تیم راهبردی متفاوت را از خود نشان خواهند داد.

سعی ما براین است که عملکرد بهتری را در مقایسه با بازی رفت داشته باشیم و بازیکنان ما از تجربه و اعتماد به نفس خوبی برخوردار هستند، ما هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و این همان ویژگی است که ما را در قطر  از سایر تیم ها متمایز می کند.
 
انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: ذوب آهن ، لخویا ، گلمحمدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار