برای بازی با ذوب آهن؛

لخویای قطر با ارفاق وارد اصفهان شد+ حواشی و عکس

تیم فوتبال لخویا قطر برای بازی مقابل ذوب آهن ایران در حالی وارد اصفهان شد که تخلف قطری ها در مورد روادید با تلاش ذوب آهنی ها حل شد.

  به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کاروان تیم فوتبال لخویا وارد شهر اصفهان شد و مورد استقبال مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن قرار گرفت.

این تیم سپس به محل اسکان خود واقع در هتل کوثر اصفهان رفت تا در آنجا به استراحت بپردازد و برای دیدار با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان آماده شود.
لخویای قطر با ارفاق وارد اصفهان شد+ حواشی و عکس

حواشی ورود تیم فوتبال لخویا به اصفهان
 به محض ورود تیم لخویا قطر به فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان، کادر پروازی هواپیمایی جورجیا که به صورت چارتر در اختیار این تیم بود به دلیل اینکه فاقد روادید بودند نه تنها حق ورود و قدم نهادن به خاک کشور را نداشتند بلکه باید در اولین فرصت فرودگاه را ترک می کردند که این مشکل با تلاش مسئولان باشگاه ذوب آهن و همکاری نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان حل شد و کادر پروازی مذکور که اکثریت دارای ملیت هندی بودند، مجوز حضور در کشور ایران را به مدت 72 ساعت دریافت کردند.

همچنین تیم لخویا به محض ورود به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان مورد استقبال گرم مسئولان باشگاه ذوب آهن همراه با اهدای شاخه های گل به بازیکنان وکادر فنی این تیم قرار گرفتند.

به محض ورود تیم فوتبال لخویا به فرودگاه اصفهان، طبق برنامه ریزی های دقیق باشگاه ذوب آهن و بدون اتلاف وقت، این تیم سریعاً به محل اسکان خود درهتل بین المللی کوثر راهی شد و به استراحت پرداخت.

در دیدار رفت این دو تیم که در دوحه قطر برگزار شد، تیم ذوب آهن اصفهان موفق شد با تک گل کاپیتان رجب زاده به برتری برسد و با 3 امتیاز در صدر جدول گروه B این رقابت ها قرار گیرد.

گفتنی است؛ تیم فوتبال لخویا قطر اولین تمرین خود را در ورزشگاه فولادشهر در ساعت 18:00 امروز انجام خواهد داد.

لخویای قطر با ارفاق وارد اصفهان شد+ حواشی و عکس
لخویای قطر با ارفاق وارد اصفهان شد+ حواشی و عکس 
لخویای قطر با ارفاق وارد اصفهان شد+ حواشی و عکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
حالا شاخ گل دیگه برای چی میدم