عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: من اصولگرایی با منش سیاسی معتدل هستم که درآن نه افراطی وجود دارد و نه تفریط.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عیوض حیدرپور شهرضایی نماینده مردم شهرضا در نطق میان دستور امروز مجلس با تبریک برگزاری پرشکوه انتخابات به مجلس و ملت ایران گفت: این جانب شعار انتخاباتی‌ام رعایت خط معتدل در سیاست بوده است.

نماینده مردم شهرضا افزود: نام بنده هم در لیست اصولگرایان بود و هم در لیست ائتلاف اصلاح طلبان و معنی آن این است که اصولگرایی با منش سیاسی معتدل هستم که در آن نه افراطی وجود دارد و نه تفریط.

وی با اشاره به مخالفت‌های همکاران سابقش در رابطه با خط مشی سیاسی او، اظهارداشت: این عملم با مخالفت‌ها همکاران سابقم مواجه شد به طوری که یک روز قبل از انتخابات با برگزاری جلسات به عملکرد من معترض بودند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: در دو نیم سال گذشته روش دولت یازدهم ایجاد اعتدال در کشور بوده است که این امر به ملت نفع زیادی رسانده است و من از دولت حمایت می‌کنم چرا که انحرافاتی را که در بعضی روش‌ها ایجاد شده و مشکلاتی برای مردم بوجود آورده بودف را اصلاح کرد.

وی در ادامه گفت: دولت به کمک مجلس نهم توانست برخی مطالبات مردم را پس بگیرد. اگرچه زمان زیادی دو انتخابات ریاست جمهوری بعدی مانده است اما بهترین گزینه، رئیس جمهور فعلی است و همگان باید عزم خود را برای در پیش گیری راه رئیس جمهور جذب کنند تا انشاءالله مشکلاتی که در گذشته ایجاد شده بود مرتفع شود.

حیدرپور با تشکر از زحمات افرادی که در حوزه انتخابیه به ایشان کمک کردند گفت: نمی‌توانم آن همه اخلاص و همدلی را که برادران و خواهرانی در کمک به من داشتند، پنهان کنم و خالصانه از اینان تشکر می‌کنم. همانگونه که در جلسات انتخاباتی گفتم من سرباز جمهوری اسلامی هستم و تا پایان عمر به خدمات خود به نظام ادامه خواهم داد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به مردم حوزه انتخابیه‎ام می‌گویم که هرگز دست از خدمت رسانی به آنان برنخواهم داشت و از تجربیات در این راه استفاده خواهم کرد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار