مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: آموزش و پرورش استان با 220 اتاق آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی، جعفر پاشایی اظهار داشت: اسکان نوروزی از بعد از ظهر 27 اسفند ماه آغاز می‌شود.

وی افزود: ضمنا پلاکاردها، بنرهای خیرمقدم و راهنمای مورد نیاز مسافرین در سطح شهرستان‌ها و ورودی شهرها نصب می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی گفت: در اسکان نوروزی دو پایگاه در قالب 21 مدرسه و 220 اتاق با تمام تجهیزات (اتاق نوع الف) در اختیار مهمانان فرهنگی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: نظرسنجی‌های انجام شده از مهمانان تابستانی حاکی از رضایت حداکثری این عزیزان بوده است و در صدد هستیم با افزایش هر چه بیشتر امکانات در اسکان نوروزی شاهد رشد رضایتمندی هر چه بیشتر فرهنگیان عزیز باشیم.

 پاشایی تاکید کرد: بدین وسیله از تمام فرهنگیان در اقصی نقاط ایران اسلامی دعوت می‌کنیم تا در نوروز 95 آذربایجان‌شرقی و شهر زیبای تبریز را مقصد گردشگری خود انتخاب کنند.

لازم به ذکر است برنامه استقبال از مهمانان محترم نوروزی در ورودی شهر تبریز با مشارکت مسئولان آموزش و پرورش استان و مسئولان ستاد خدمات سفر تدارک دیده شده است.

هدایای ویژه به اولین خانواده مهمان در ورودی شهر اهدا می‌شود و در طول اقامت عزیزان در شهر تبریز نیز مسابقات خاطره‌نویسی و عکاسی برگزار و به برترین اثرها جوائز ارزنده‌ای تقدیم خواهد شد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.