در نخستین روز مرحله حذفی پالایش نفت آبادان در گرگان به مصاف شهرداری این شهر می‌رود و پتروشمی بندرامام در تبریز میهمان شهرداری تبریز خواهد بود

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ روز نخست مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال کشور از فردا در شهرهای گرگان، تبریز، تهران و مشهد پیگیری می‌شود.

پتروشیمی بندرامام نیز پس از کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های غرب آسیا و با تقویت تیمی خود پای به این مرحله خواهد گذاشت تا با یک برد هر چند خفیف در مقابل شهرداری تبریز به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند.

شاگردان مهران شاهین‌طبع که کار آسانی را در این مرحله در پیش دارند، امیدوارند تا با غلبه بر میزبان خود وقت بیشتری برای حضور در مرحله بعد را در اختیار داشته باشند.

اما حساس‌ترین دیدار این هفته بین دو تیم جنوب و شمال کشورمان برگزار خواهد شد،جایی که دو تیم نفت آبادان و شهرداری در سالن امام‌ خمینی(ره) شهر گرگان به مصاف هم خواهند رفت تا راه صعود به نیمه‌نهایی را برای یکدیگر هموار کنند.

سه دیدار گذشته این دو تیم با کسب دو پیروزی برای نفتی‌ها و یک پیروزی برای گرگانی‌ها خاتمه یافته و آبادانی‌ها در این دیدار خارج از خانه، امیدوارند تا با غلبه بر میزبان خود تنها گام مانده تا صعود به مرحله نیمه‌نهایی را در آبادان و در هفته آینده این رقابت‌ها بردارند و خود را در این مرحله مشاهده کنند.

در کل نمایندگان برتر بسکتبال ایران روز سختی را تجربه خواهند کرد و می‌توان مصاف سرنوشت را در گرگان جستجو کرد، جایی که دو تیم قدر و پرهوادار بسکتبال کشورمان به مصاف هم خواهند رفت و به طور حتم این دیدار علاقمندان زیادی را نیز برای تماشا به سالن خواهند کشاند.







انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.