کشتی‌گیران و دو مربی از استان خوزستان به تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان دعوت شدند

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ریئس هیئت کشتی استان خوزستان گفت: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان به‌منظور حضور در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام یادگار امام (ره) طی روزهای 9 لغایت 14 اسفندماه در خانه کشتی شماره دو تهران برگزار خواهد شد.


سید حسین مرعشیان گفت: به همین منظور، از سوی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران، 13 خوزستانی به اردوی این تیم دعوت شدند که شامل 11 کشتی‌گیر و دو مربی هستند.

وی افزود: بر همین اساس در وزن 42 کیلوگرم، «میلاد رضانژاد» از دزفول، «مهرگان جهانگیری» از اندیمشک و در وزن 46 کیلوگرم، «علیرضا بیعان» از اندیمشک به این اردو دعوت شدند.

ریئس هیئت کشتی استان خوزستان افزود: در وزن 50 کیلوگرم نیز «محمد حسینوند» از دزفول، و در 54 کیلوگرم، «حامد رضایی» از اندیمشک و «محمد ناقوسی» از شوش به این اردو دعوت شدند، ضمن اینکه «یوسف حسینوند» از دزفول در وزن 58 کیلوگرم در این اردو حضور خواهد داشت.

مرعشیان گفت: «علی ناقوسی»، «محمدمهدی خوشبخت»، «مجتبی رحیمی» و «مهران سعادتی» فر از شهرهای دزفول و اندیمشک به این اردو دعوت شدند.

رئیس هیئت کشتی استان خوزستان در پایان افزود: «محمد نیکونهاد حسینی» از اهواز و «فرزاد ایمانعلی‌زاده» از اندیمشک نیز دو مربی خوزستانی هستند که سرمربی تیم ملی را در این اردو یاری خواهند کرد.














انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.