حسین استیری که به زودی آلبوم «احساس خاص» از او به بازار می‌آید، تاکید کرد نسل امروز موسیقی پاپ مستعد، باانگیزه و در جذب مخاطب موفق است.

به گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین استیری پس از یک دهه سکوت دوباره به فضای موسیقی پاپ برگشته است. «احساس خاص» آلبوم تازه این خواننده فضایی جوان پسند و قطعاتی متنوع دارد که پیش از نوروز 95 وارد بازار می‌شود. او درباره این آلبوم می‌گوید: « از دو سال پیش تصمیم جدی گرفتم که با یک آلبوم جدید به عرصه موسیقی برگردم. این آلبوم پس از یکسال تلاش من  و همکارانم در سال 94 جمع آوری شد اما باتوجه به بررسی های بازار موسیقی در آن زمان به بازار عرضه نشد .

این خواننده ادامه داد: «پس از تشکیل اتاق فکر جدید با حضور نیما صرافی مهر و مشورت با همکاران دیگر  تصمیم به تهیه آلبوم احساس خاص گرفتیم و با انتخاب مجدد چندین شعر و ملودی فصل جدیدی از فعالیت هنری بنده شروع شد .  یک سال طول کشید تا «احساس خاص» به سرانجام برسد و قرار است به زودی منتشر شود. سناریوی انتخاب نام آلبوم ، شعر و ملودی بر اساس این عقیده طراحی شد که : گاهی شما در حالت سکون و رکود هستید، احساس می‌کنید به بن بست رسیده‌اید و تلاشتان فرجامی نداشته. اما افرادی وارد زندگی‌تان می‌شوند، دستتان را می‌گیرند، راه را نشانتان می‌دهند. زمانی که دوباره در مسیری که شایسته است قرار می‌گیرید، آن فرد یا افراد مثل سایه محو می‌شوند. بدون توقع می‌آیند و بدون توقع می‌روند. آنها لطف خدا به شما هستند تا دوباره به زندگی برگردید. در بخشی از ترانه «احساس خاص» که با شعر زیبای لیلا مهاجرانی و تنظیم فاخر ، امروزی و جذاب نیما صرافی مهراست می‌شنویم: یه احساس خاص که بی‌انتهاست. این جمله، اشاره‌ای به حضور و حمایت خداوند است. جانمایه آلبوم این حس است و دوست داشتم که این جمله، شعار معرفی آلبوم تازه‌ام باشد.»

استیری درباره تغییر فضای موسیقی پاپ در یک دهه اخیر می‌گوید: «به نظرم موسیقی پاپ رشد داشته است. نسبت به موسیقی که خارج از ایران دنبال می‌شود، هنرمندانی که در ایران کار می‌کنند موفق تر هستند. این جا جوان‌هایی مستعد و باانگیزه هستند که چراغ موسیقی پاپ را روشن نگه داشته‌اند. بسیاری از خواننده های خارج از کشور، با ترانه سراها، موزیسین ها و تنظیم کننده های داخل ایران همکاری دارند و این نشان می‌دهد در ایران، هنرمندان طراز اولی داریم.»

این خواننده، جوانان را مخاطب «احساس خاص» می‌داند و می‌گوید: «سعی کردم در انتخاب قطعات این آلبوم، سلیقه جوان‌ها را در نظر بگیرم. موسیقی باید همجنس زمانه خود باشد، «احساس خاص» این ویژگی را دارد و امیدوارم جوان‌ها از این آلبوم استقبال کنند. آنچه می‌شنوید با دو آلبوم قبلی من تفاوت دارد، اگرچه معیارها و اصولی که به آن علاقمندم در همه آثارم وجود دارد، اما حرف «احساس خاص»، حرف امروز من است.»

حسین استیری از رقابت در فضای تازه هراسی ندارد، او در این باره می‌گوید: «رقابت سالم، بخشی از فضای حرفه‌ای است. من از این فضای متنوع و متکثر استقبال می‌کنم. جامعه نیازمند صداها و موسیقی‌های مختلف است تا هر مخاطب بسته به نیاز و سلیقه خود، موسیقی محبوبش را انتخاب کند. باید به این تفاوت‌ها احترام گذاشت و اجازه داد مردم، سهم خود را از بازار گسترده انتخاب کنند.»

آلبوم «احساس خاص» به تهیه‌کنندگی مسروح جعفرپور شامل 10 قطعه است و پیش از آغاز سال نو به بازار می‌آید. «احساس خاص» سومین آلبوم استیری، پس از «نمک نداره دستم» (1382) و «مجرم» (1384) است



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.