رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت:باید سعی شود در بحث حمایت از حقوق مصرف کنندگان از حوزه فرهنگ سازی به حوزه عمل وارد شده تا بتوان رضایت مشتری را کسب کرد.

آرام**روز حمایت حقوق مصرف کننده از مظهر اقتصادی مورد توجه قرار گرفته استبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد جعفری رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در پانزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: امروز روز بزرگ فرهنگی است اگر تولید و عرضه کننده در راستای حقوق مصرف کننده حرکت کند می تواند مسیر موفقی را طی کند.

به گفته رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده اگر کالا و خدمات در مسیر خدمت رسانی به مصرف کننده حرکت نکند نمی تواند سهم بازار حفظ کند .

*** از حوزه فرهنگ سازی به عمل وارد شویم

در ادامه نوابی رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت:باید سعی شود در بحث حمایت از حقوق مصرف کنندگان از حوزه فرهنگ سازی به حوزه عمل وارد شده تا بتوان رضایت مشتری را کسب کرد.

رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان در ادامه عنوان کرد: هدف از اعطای گواهی نامه و تندیس های ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان افزایش انگیزه و حساسیت در تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف کنندگان ، افزایش اعتماد و ترغیب مصرف کنندگان به استفاده از کالا و خدمات واحدهای دارای گواهی نامه و تندیس افزایش رقابت سازنده بین تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات در جهت ارائه محصولات کیفی و ارائه مطلوب خدمات پس از فروش و تشویق مصرف کنندگان به استفاده از کالا دارای نشان ملی استاندارد است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار