سیصد دانش آموز اراکی به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام شدند .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اراک ، جانشین فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: 300 دانش آموز پسر اراکی امروز از محل کانون فرهنگی امام خمینی این شهر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند .

سرهنگ عسگری افزود: این دانش آموزان که در پایه دوم دبیرستان درآموزشگاه های اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اراک تحصیل می کنند به مدت سه روز علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی هویزه، دهلاویه، محل عملیات والفجر هشت و اروند کنار به آموزش مهارت های درس آمادگی و دفاعی خود می پردازند.

وی گفت : اردوهای راهیان نور می تواند ضمن خنثی کردن توطئه های نرم دشمنان ، در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی ایفا نماید.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اراک ، همچنین از اعزام کاروانهای راهیان نور برای عموم مردم خبر داد و افزود: افراد می توانند برای ثبت نام به ناحیه های مقاومت در شهرستانها و پایگاههای بسیج مراجعه کنند.

سرهنگ عسگری افزود: اعزام کاروان های عمومی از نیمه دوم اسفند ماه آغاز می شود و پیش بینی می شود 2 هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شوند.

امینی ، مسئول بسیج دانش اموزی استان مرکزی هم در حاشیه این اعزام گفت: تا پایان سال تحصیلی جاری 12 هزار دانش آموز استان مرکزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شوند که 6 هزار دانش اموز دختر و 6 هزار دانش اموز پسر هستند.

انتهای پیام /

برچسب ها: اراک ، سپاه ، اعزام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.