پیروزی مردان ايران مقابل تایلند در نخستين گام

مسابقات تیمی تنيس روي ميز قهرمانی جهان از صبح امروز در کوالالامپور مالزی آغاز شد و تیم مردان ایران موفق به شكست تايلند شد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،دور نخست مرحله گروهی مسابقات تیمی قهرمان جهان از ساعت 6:30 بامداد به وقت تهران در مالزيآغاز شد و در رقابت های دسته دوم جهان تیم ملی مردان کشورمان در اولین دیدار گروه خود تیم تایلند را شکست داد.

در این دیدار جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی کشورمان شاگردان خود را با ترکیب نوشاد و نیما عالمیان و افشین نوروزی به مصاف تایلندی ها فرستاد.

در این دیدار پاداساک نفر نخست تایلند در هر دو دیدار خود مقابل برادران عالمیان به پیروزی دست یافت ولی در نهایت ملی پوشان کشورمان موفق شدند با حساب 3 بر 2 به پیروزی رسیدند تا دیدار سخت نخست را با سلامت پشت سر بگذارند . نیما و نوشاد عالمیان بهمراه افشین نوروزی هر کدام یک برد برای ایران به ارمغان آورند .

در دیگر مسابقات گروه یک دسته دوم مردان جهان برزیل با حساب 3 بر 1 هلند را شکست داد و بلژیک نیز 3 بر صفر از سد کانادا گذشت.

در دومین دیدار این گروه فردا دوشنبه 10 اسفندماه ساعت 13 به وقت محلی تیم ملی مردان ایران ابتدا به مصاف هلند می رود و در سومین دیدار نیز فردا ساعت 19:30 فردا با کانادا مسابقه می دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار