عملیات کاشت بیش از 10 هزار نهال مثمر و غیر مثمر در کشتارگاه مشهد آغاز شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیرعامل سازمان همیاری های شهرداری خراسان رضوی گفت: کاشت درخت کار پر فضیلتی است که در اعتقادات دینی ما نیز به آن توصیه فراوانی شده است.

حسین شکوهی ادامه داد: قطعاً توسعه فضای سبز در کشتارگاه مشهد کاهش آلایندگی ها و بوی نامطبوع و همچنین سرسبزی و طراوت بیش از پیش این مجتمع تولیدی را به دنبال خواهد داشت.

وی بیان کرد: تلاش های خوبی توسط موسسه و کارشناسان کشاورزی سازمان در جهت تامین آب کشتارگاه انجام شده و خوشبختانه می توانیم با استفاده از ظرفیتهای ایجاد شده، شاهد اقدامات و فعالیت های خوبی در حوزه توسعه فضای سبز در این مجموعه کشتارگاهی باشیم.

مدیر موسسه صنعتی گوشت مشهد نیز در این مراسم گفت: کشتارگاه صنعتی مشهد به عنوان بزرگترین کشتارگاه سبز کشورشناخته می شود که تلاش داریم با توسعه و بهبود فضای سبز آن به عنوان یک واحد تولیدی دوستار محیط زیست مطرح باشیم.

محسن انصاری ادامه داد: در حال حاضر با برنامه ریزی های و عملیات کارشناسی انجام شده، 3 هزار 500 اصله نهال مثمر و تعداد 6 هزار و 500 اصله نهال غیر مثمر برای کاشت در فضاهای در نظر گرفته شده پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: علاوه بر آن تعدادی گلخانه نیز در موسسه ایجاد شده که گل و گیاه مورد نیاز برای کاشت در فضاهای سبز کشتارگاه را تامین می کند.

انتهای پیام//

برچسب ها: کاشت ، نهال ، کشتارگاه ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.