کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیامی کسب کرسی ریاست را به اینفانتینو تبریک گفت.

تبریک کنفدراسیون فوتبال آسیا به مرد سوئیسیبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان شیخ سلمان به نیابت از کنفدراسیون فوتبال آسیا، دست یابی به کرسی ریاست فیفا را به جیانی اینفانتینو  تبریک گفت، جیانی روز جمعه در مقر فیفا واقع در زوریخ، توانست در دور دوم اکژیت آرا را از آن خود کند.
 
شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد: AFC به دنبال همکاری با فیفای متحول شده و رئیس جدید آن است تا همگی بتوانیم جهان فوتبال را از نو بازسازی کنیم و اعتبار جهانی این رشته ورزشی پرطرفدار را دوباره به حالت نخست بازگردانیم. آسیا پرجمعیت ترین قاره دنیاست که در آن فوتبال با سرعتی قابل توجه در حال پیشرفت است.
 
از طریق همین فرآیند پیشرفت و وظایف و دیدگاه‌های جدید AFC است که کنفدراسیون ما می تواند نقش تاثیر گذار در روند پیشرفت و توسعه فوتبال داشته باشد.
 
وی افزود: در این دوره غیر قابل پیش بینی، فوتبال به یکپارچگی نیاز دارد، به تصویب رسیدن اصلاحات فیفا در حال حاضر توانایی واقعی برای بازیابی اعتبار فوتبال از سوی فعالان و متخصصان این رشته ورزشی دیده می شود.
 
فیفای جدید باید میزان فراگیر بودنش در سطح جهانی بیشتر شود و گستردگی دنیای فوتبال را انعکاس دهد من اطمینان دارم که اینفانتینو گزینه ای مناسب برای رسیدن به این اهداف است همچنین اصلاحاتی که به تازگی تصویب شده‌اند، می‌توانند نقشی مهم در این زمینه ایفا کنند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار