رئیس ستاد انتخابات شهرستان های مرند و جلفا از رای گیری در ۲۴۷ شعبه اخذ رای در این حوزه انتخابیه خبر داد.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مردم  ولایت مدار شهرستان مرندصبح امروز همزمان با آغاز رای گیری از همان دقایق اولیه در کنار صندوقهای  اخذ رای با تشکیل   صف های  طولانی ومنظم حضور یافته و آراء خود را به صندوقها می اندازند.

رای گیری پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساعت هشت صبح امروز جمعه همزمان با سراسر کشور در شهرستان مرند  و حومه آغاز شده ، در حالیکه برخی از مردم شهرستان از دقایق قبل از آغاز رای گیری در شعب اخذ رای حاضر شده  و بار دیگر  ضمن تجدید میثاق با آرمانهای حضرت امام  خمینی رحمت اله علیه  و شهیدان گرانقدربا لبیک به فرامین مقام معظم رهبری حضور حماسی  خود را به نمایش می گذارند .

فرماندار شهرستان مرند در حاشیه بازدید از محل صندوقهای رای گیری  در گفتگوبا خبرنگاران گفت : برای این دوره از انتخابان  ۲۴۷ صندوق اخذ رای پیش بینی شده  که بیش از ۴هزارو ۵۰۰ نفر نیز در برگزاری انتخابات مجلس دهم و پنجمین دوره خبرگان رهبری فعالیت دارند .

تقی کرمی با تاکید بر اینکه فضای انتخاباتی در شهرستان آرام و مطلوب است گفت: تعرفه به اندازه کافی در میان شعبات  توزیع شده و مشکلی از بابت تعرفه  نداریم و دست اندرکاران  هیت اجرایی ، هیت نظارت ، هیئت بازرسی شهرستان در کار برگزاری انتخابات به صورت موثر حضور دارند .

وی به جمعیت واجد شرایط رای دادن در شهرستان اشاره کرده و بیان داشت: در این دوره انتخابات حوزه مرند و جلفا بیش از ۲۲۹ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند .


انتهای پیام/ص


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.