اسماعیل جبارزاگفت: با توجه به حضور حداکثری مردم در انتخابات و ازدحام در شعبه های اخذ رای، یقینا حماسه ای دیگر در تاریخ آذربایجان رقم خواهد خورد.

حماسه ای دیگر در تاریخ آذربایجان رقم خواهد خوردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از تبریز، اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی در گفت و گویی اختصاصی با بیان اینکه 7 اسفند روز عزت و عظمت کشور است افزود: آینده کشور در این انتخابات به دست شهروندان و هم استانی های عزیر رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: طبق آمارهای رسیده تمام شعب اخذ رای آماده رای گیری هستند و از ساعات اولیه در شعب اخذ رای حضور داشتند 45 هزار نفر از طرف خود مردم بر مراحل این انتخابات نظارت دارند.

جبارزاده با اشاره به تأثیر حضور مردم در انتخابات گفت: مردم آذربایجان با حضور در پای صندوق های رای 7 اسفندی دیگر را در تاریخ آذربایجان رقم زده و دین خود را برای آرمانهای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و خون شهدا ادا خواهند کرد.

وی تاکید کرد: با وجود اینکه مردم در تمام شعب اخذ رای حضوری حداکثری دارند از مردم خواهشمندیم حضور در انتخابات را به ساعت های آخر موکول نکند.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: در طول تاریخ انقلاب مردم در همه انتخابات حضوری حداکثری داشته اند و همیشه مردم به عنوان صاحبان اصلی و برنده این انتخابات هستند.

وی در پایان گفت: به خاطر ازدحام مردم در شعبات اخذ رای تا به این لحظه نتوانتسته ام رای خود را به صندوق بیاندازم.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: انتخابات ، رای ، تبریز ، ازدحام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.