فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: از صبح امروز مشکل خاص امنیتی در سطح خراسان رضوی درخصوص انتخابات گزارش نشده است.

تاکنون در انتخابات استان، مشکل خاص امنیتی گزارش نشده استبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بهمن امیری‌مقدم امروز با حضور در ستاد انتخابات مشهد به تأمین امنیت انتخابات از سوی نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: به لطف خدا مشکل خاص امنیتی تا کنون وجود نداشته و تنها برخی گله‌مندی‌ها در برخی حوزه‌ها از سوی مردم گزارش شده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی به حضور 12 هزار نفر از نیروی انتظامی برای تأمین امنیت شعب اخذ رأی اشاره و یادآور شد: مشکل خاص امنیتی در سطح استان گزارش نشده است.
وی با بیان اینکه حوزه‌های انتخابیه باید برای اخذ رأی مردم ظاهری زیبا داشته باشند، گفت: با وجود برخی گلایه‌ها، مردم حضور خوبی پای صندوق‌های رأی دارند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی به گزارش پنج تخلف انتخاباتی اشاره و عنوان کرد: این تخلفات در حوزه توزیع برگه‌های تبلیغ، پیامک و نشست‌هایی بود که پیگیری می‌شود و نیروی انتظامی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا اصل انتخابات خدشه‌دار نشود.

وی تصریح کرد5: پلیس راه، راهنمایی و رانندگی و پلیس فتا بسیج شده‌اند تا نظم را در روند انتخابات برقرار کنند و نیروی انتظامی برای برقراری نظم در صندوق‌ها صد درصد آمادگی خود را حفظ کرده است.

امیری‌مقدم با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات، اظهار کرد: با اعتقاد در انتخابات حضور خواهیم داشت؛ نام هر کسی از صندوق‌های رأی خارج شود، کسی است که برای کشور، نظام و مردم مفید خواهد بود و کسانی که به این موضوع اهمیت ندهند به مردم و رأی آنان خیانت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی، اظهار کرد: در بازدید از صندوق‌ها شاهد حضور گسترده مردم بودیم که این حضور پرشور مردم نشان از شعور بالای آنان دارد؛ مردم شور و شعور انقلابی خود را با حضور در پای صندوق‌های رأی نشان دادند.
انتهای پیام//
برچسب ها: انتخابات ، امنیت ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.