نیروی انتظامی خراسان رضوی برای تامین امنیت و سلامت انتخابات امروز در استان بسیج شده و با پیگیری تخلفات موردی حافظ اصل انتخابات است.

بسیج صددرصدی نیروی انتظامی برای تامین امنیت انتخابات

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور از آماده باش 100 درصدی نیروهای نظامی و انتظامی استان برای تامین امنیت و سلامت انتخابات خبر داد و گفت: پلیس راه، پلیس راهنمایی و رانندگی، پلیس آگاهی و پلیس فتا همه بسیج شده اند و با رصد شرایط استان در خدمت مردم انجام وظیفه می کنند.

سردار بهمن امیری مقدم با تاکید بر اینکه تا کنون مشکل خاص امنیتی در سطح استان گزارش نشده است، افزود: در مجموع تعداد صندوقها، 12 هزار نیروی انتظامی قبل ازانتخابات، حین انتخابات و پس از پایان رای گیری برای انتقال صندوقها به مراکز شمارش آراء، مسئولیت مستقیم تامین امنیت انتخابات را بر عهده دارند.

وی به 5 مورد تخلف انتخاباتی اشاره و تصریح کرد: این تخلفات شامل توزیع برگه های تبلیغات، پیامک و برگزاری نشستهای انتخاباتی بود که پیگیری کرده و تذکر داده شده است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه سعی داریم با تذکر از بروز تخلف جلوگیری کنیم، گفت: برای خدشه وارد نشدن به اصل انتخابات این امر صورت می گیرد.

سردار امیری مقدم با انتقاد از امکانات ضعیف برخی از شعب اخذ رای، افزود: باید محل های اخذ رای از نظر ظاهر زیبا باشند که می طلبد این ضعف برطرف شود.

وی از کاندیداهای منتخب مردم در مجلس خواست خادم و خدمتگذار مردم، نظام و کشور باشند که در غیر اینصورت به مردم خیانت کرده اند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی به حضور پرشکوه مردم از ابتدای امروز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه حضور پرشور مردم نشان از شعور بالای آنهاست که این شور انقلابی را با شعور انقلابی و حضور در پای صندوقهای رای همراه کرده اند.

سردار امیری مقدم با بیان اینکه مردم فرشتگان الهی هستند، افزود: همه اقشار مردم ضرورت انقلاب را درک می کنند و به همین علت پای صندوقهای رای آمده اند و این امر نشات گرفته از تبیین مقام معظم رهبری است که می فرمایند "هر کسی که دوستدار نظام و انقلاب است و حتی مخالفین پای صندوق حاضر شوند."

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.