نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای نشان اقتدار ملت ایران است.

‌به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آیت‌الله سیدابراهیم سیدحاتمی افزود: حضور مردم در پای صندوق‌های رای نشان اقتدار ملت ایران است و در ساعات اولیه صبح برای نشان دادن این اقتدار به جهانیان در پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند و این حضور به طور یقین دنیا را حیرت‌زده می‌کند.

وی گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تمام ترفندها و نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری افزود: حضور حماسی و باشکوه مردم ولایتمدار اردبیل در پای صندوق‌های رای تمام نقشه‌ها و ترفندهای دشمنان را خنثی می‌کند و این حضور نشانگر اقتدار و عظمت ایران در عرصه‌های بین‌المللی است.

آیت‌الله سیدحاتمی با اشاره به نقشه‌ها و ترفندهای دشمنان برای کم‌رنگ جلوه نشان دادن حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای افزود: ملت ایران همیشه با پیروی از رهبر معظم انقلاب و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی در صحنه‌های حساس کشور حضور یافتند و این بار نیز حماسه دیگری خلق می‌کنند.

وی افزود: انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی یک رویداد بسیار بزرگ برای کشورمان است و مردم نیز باید با بررسی و تحقیقات لازم در انتخاب فرد اصلح و کاردان هوشیاری لازم را داشته باشند تا سرنوشت کشور به دست افراد لایق و کاردان سپرده شود چرا که مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نقش بسزایی در پیشرفت و توسعه کشور دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، اقتدار ، ملت ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.